Welk weer? Ben op Texel en het is geweldig mooi weer. Al dagen! Terwijl er veel slechter was voorspeld. Fantastisch wandelweer. Uit de wind in de zon echt lekker terrasweer. Precies zoals ik mijn zomer wil.
Warm + zon. Gelukkig morgen 18 graden en regen.
Oh, I see, jij wil zelfs geen zon. Ok, morgen is jouw dag! Whoohoo!
De zon mag er zijn, anders hebben we geen daglicht. maar de zon hoeft me niet kapot te branden!!!
Zoooo koud het is 19 graden in mn huis, zit weer met een dekentje en dikke sokken aan
Nou echt hoor. Het is augustus, normaal doenâŠ.
Ik weet nog toen we maanden geleden gingen klagen over de koud, dat velen zeiden: beter een koude lente/zomer, dan die hittegolven die eraan komen ieder jaar. Nou ik wacht nogsteeds op ze met alle liefde.
Ik was een van die, maar je hebt gelijk. Ik haat hittegolven maar tegelijkertijd hoort het er een beetje bij voor die zomerbeleving en die is er gewoon niet geweest.
In september zal er vast wel weer een komen en dan zit niemand er meer op te wachten.
Of het blijft gewoon tot en met eind september dit rukweer en we gaan meteen door naar de herfst, in dat geval ga ik gewoon wekenlang halloween vieren.
Het ziet er al uren uit alsof het extreem gaat regenen en onweren maar het is gewoon dikke bewolking. Als t zo grijs en donker is wil ik op zân minst het geluid van regen erbij, dit is gewoon kansloos.
Pff⊠zo irritant dat vochtige weer. Ik ga morgen op vakantie en had vanochtend nog een was gedaan met kleren die ik morgen mee wil nemen. Maar ik sta het nu droog te föhnen omdat het maar niet droogt in huis of in de tuin.
Ik wil gewoon een beetje zomer Die twee te hete dagen in juni was alles. Sindsdien is t herfst en vind t nu gewoon echt oktober. Wil gewoon een zonnetje zonder windkracht 5.
Dit weer voedt mijn depressie zo erg. Zou zo graag even lekker in de tuin willen liggen met een zonnetje
Ik denk niet dat het grauwer kan dan gister en vandaag.
Het is echt KOUD.
Ik hoop dat het morgen ook echt iets warmer wordt zoals voorspeld want ik heb een feestje en ik wil per se een jurkje aan wat ik heb gekocht.
Ik vind het juist echt smerig lauw en plakkerig? Ik zweet mân jas uit
Bij dit weerbeeld hoort gewoon 12 graden. Niet 21.
Daar heb ik ook zoân last van. Prima als het niet super heet is in de zomer, maar vind het echt verschrikkelijk dat het zo grauw en bewolkt is. Straks gaan we alweer de herfst in en dan heb ik totaal niet kunnen opladen deze zomer met dat constante (voor mijn gevoel) grauwe weer
Ik had ook een te warme jas aan en zweette me de pleuris. Eenmaal thuis wel koud en zit met vest en dekentje op de bank.
Ik hoef geen eens een zomer meer. Gewoon een zonnetje.
Ik word ook gek van mân kledingcrisis. Met jas idd te warm, zonder te koud? Dan ineens weer regen, dus regenjas mee of niet? (Ik heb alleen lange ook nog eens met teddyvoering). Nu kleding pakken voor dit weekend, heb mân halve kledingkast mee. Ellende. Vandaag wordt maar rokje met trui denk ik. Skip de jas en blote benen zijn altijd minder erg tochđ„Č
Het is zoân tussenweer, dan even de zon, dan een donkere lucht.
Ik wil gewoon regen zodat de keuze voor vandaag gemaakt is qua activiteiten.
Hahah nou ik wil harry potter kijken, dan is regen toch net wat meer passend.