Klaag hier over het weer

Half 8 ‘s ochtends en nu al 17 graden :neutral_face:

2 likes

Het waait en het regent. Niks ergers dan die combi

Moest super hard tegen de wind in fietsen en heb het zo heet bah wat een vies weertje

Gadver, het is echt heel goor warm buiten

Echt genieten als je nu een regenpak aan moet :nauseated_face:

@chicago oude comment…

1 like

Oude comment?

Ik heb gisterochtend m’n winterdekbed op m’n bed gedaan.
En toen liep ik naar buiten kwam ik in een of andere broeiende moesson.
Maar goed ik zie dat het vanaf morgen weer kouder is.

2 likes

scheelt wel weer gas stoken tho

2 likes

sterkte ik had hetzelfde, buiten was het wel fijn!

Nog 29 dagen en dan wordt het alweer later donker :stuck_out_tongue_winking_eye:

Edit: volgens zonsondergang.info ligt het kantelpunt voor zon later onder al eerder, tussen 16/17 december. 17.27->17.27

4 likes

Omg dit weerrrrrr. Hele dag regen, kijk ik in de app, blijft het dit weekend zo :triumph:

Wat zeg ik? DE HELE WEEK REGEN.

De zon mag wel ff gaan schijnen hoor

1 like

:tired_face: ik kan dit niet aan hoor. Al helemaal niet in combi met de corona maatregelen en het idee dat de winter nog niet eens begonnen is

1 like

ik haat sneeuw. had net een verplichte loopsessie en toen was het gelukkig droog maar ik vertrok naar huis met de fiets en het begon volop te regenen/sneeuwen. Ik ben dan zo iemand die met een paraplu fiets maar nog zijn mn voeten doorweekt (want had zo van die ‘luchtige’ loopschoenen aan) en mn knieën bevroren :+1: met dit weer sluit ik me liever op binnen hahaha

Ik heb echt het idee dat ik de zon al weken niet gezien heb :cry: wanneer stopt het met regenen (het weerbericht zegt nooit)

2 likes

Ik moest net even naar buiten en Buienalarm zei dat het droog was. Word ik gehit met van die vieze natte koude miezer :cry:

1 like

Ik haat deze wind uit de grond van mijn hart!!! Slaap er slecht door en heb nul zin om de deur uit te gaan. Echt, van alle weerdingen vind ik harde wind het vreselijkst

5 likes

Ik wil me echt graag dood melden op dit soort regenachtige grijze pleuriswind dagen

14 likes

Ik zag net de zon!
Ik dacht al helemaal oh fijn zometeen in m’n lunchpauze even naar buiten, nou vijf minuten later en het is weer grijs en aan het regenen :cry:

1 like

Het is zoooo koud brr die ijzige wind I hate it

4 likes

Door de kou wordt het zo vochtig in mijn oude slecht geïsoleerde huis. Ik werd vannacht zelfs wakker omdat de condens op het raam zo veel was geworden dat het van de vensterbank af drupte :open_mouth:

Ik heb dat ook, zelfs m’n telefoon is vochtig in de ochtend.