Klaag hier over het weer

Wanneer ik thuis werk: droog
Wanneer ik naar buiten wil: regen

:cry: :cry: :cry:

1 like

Doordat er amper wind staat blijft die regen ook zo lang hangen
Ok het is hier (Rotterdam) pas net begonnen maar het gaat zooooo langzaam over, niet ok zo veel water nu al na 10 minuten :sob:

Ik ook haha, moet nodig m’n huis opruimen en daarna ff liggen op de bank. Dat is veel fijner met zulk weer. Maar het is hier net begonnen met onweren! :pray: :cloud_with_lightning_and_rain:

1 like

Je krijgt straks nog genoeg van die deprimerende dagen :sob:

1 like

het is hier (midden vh land) al een uur keihard aan het regenen en onweren, heerlijk onder mn kleedje op de bank.

1 like

Hier vallen echt een paar mini druppels. Niks van wat er voorspeld was.

Het is weeeeer zo vies goor warm :hot_face:

2 likes

De regen is gearriveerd. Maar echt niet zoals ze gezegd hadden.

Echt, zo smerig!

Vandaag uiteraard weer een warme dag ZONDER zon. Waarom is er nooit zon hier terwijl het wel altijd wordt beloofd??

Geef me gewoon een zonnig dagje en niet zo grauw en grijs als vandaag :cry:

Ben zo klaar met dat wisselvallige weer, dan lijkt het zonnig en geen regenjas nodig… ben ik net weg begint het ineens te regenen. Of dan heb ik voor de zekerheid maar m’n regenjas aan want ziet er zo dreigend uit… klaart het ineens op en is het onwijs warm in de zon.

Nou hier is het echt herfst vandaag. Echt een topzomer gehad, geen zwoele avonden niks.:weary:

Ik woon in het noorden en ik heb hier werkelijk waar al een hele week geen zon gezien. Het is de HELE dag en de HELE week al grijs grijs grijs. Geen straaltje zon. Elke weersvoorspelling belooft verbetering en het is telkens alleen in het zuiden :cry: ik krijg er echt een serotonine tekort van

idd laat me met rust

3 likes

ik ben ZO KLAAR MET DIT WEER :triumph:

3 likes

in de zomer(vakantie) had ik graag wat van deze dagen gehad maar nu hoeft het niet meer, hoofdpijn van in de hitte achter mijn brugklassers aan rennen bij de fietscontrole, gezweet en me goor gevoeld en gewoon zin om nu onder een dekentje te kruipen maar dat is niet lekker

Doe mij nou maar gewoon herfst

2 likes

Same hier, maar dan zonder de muggen. Alles is open, maar geen zuchtje wind. Lig al uur wakker, luchtvochtigheid is nu ook 94%. Bleh.

1 like

Nou pff ik het het bloedheet en heb me veel te warm gekleed. Koud is het absoluut nog niet

1 like

Gaat het nou regenen of niet?! Helemaal donkerbewolkt maar volgens buienradar geen regenbuien hier… Ik mis het zonnige weer vd afgelopen dagen