Klaag hier over het weer

Toen ik wakker werd vanmorgen en het blijkbaar geregend had vannacht dacht ik: yes!! Verkoeling!! Maar nee hoor nog steeds bloedheet hier in huis :hot_face:

:hot_face: Wat een klam gedoe buiten. Het lijkt wel of ik een plantenkas in stap.

2 likes

Onweer en regen nonstop t lijkt alleen alsof het alleen maar benauwder wordt :smirk:

Het is hier ineens helemaal donker :open_mouth:

Dat is ook gewoon zo. Hoge temperatuur + vocht in de lucht= benauwd

Het is zoooo klam. Ik zweet me helemaal gek maar het voelt tegelijkertijd niet warm? Wat moet ik ermee

Overdag zweet ik in huis, lig nu in bed en heb het koud? Maar wel geprikt door een mug

Wanneer gaat het nou eens een dag regenen, we hebben nieuw gras en vind elke dag sproeien echt kut

1 like

Het is zo gruuuuwelijk koud :snowman:

2 likes

9 graden!? Ik wou geen zomer meer maar dit is heftig :pleading_face:

Echt een kledingcrisis met dit weer. 's Ochtends vroeg 5 graden en later op de dag 19, doe je dan wel of geen winterjas aan?? (Neeee bedoel niet m’n echte winter-winterjas hoor maar m’n herfst-winterjas, een wollen mantel) Heb maar een dunne wollen cape aangedaan met een dikke sjaal maar had het alsnog koud. Handschoenen hadden geen overbodige luxe geweest. :sob:

1 like

Het is 16 graden bij mij binnen. Ik zit al met een dekentje maar heb het zooo koud dus heb nu de verwarming aangezet maar volgens mij doet ie het niet.

Het voelt echt heeeeel koud. :c
Mijn zittend beroep helpt ook niet echt mee om het warm te krijgen.

Ik vond het wel lekker vandaag in elk geval. En om toch nog ontopic te blijven: Ik had het op een bepaald moment zelfs flink warm in mijn jas.

1 like

ik heb juist in hemdje rondgefietst en ga ik korte broek skeeleren? haha perceptie van het weer is zo verschillend

Ik heb het de hele dag al zoooo koud. Kippenvel en koude handen, echt mega irritant. Ben nu thuis en heb direct een dik vest en dikke sokken aangetrokken maar ik heb het nog steeds niet warm. Wil de verwarming eigenlijk nog niet aandoen want die moest ook al aan tot diep in het voorjaar maar brrrr. Echt nog niet klaar voor dit

1 like

Ik word helemaal depri van dit weer, beetje griezelig zelfs.

Wat is het koud zeg, gadver. Wil eigenlijk de verwarming aan doen, maar het is nog niet eens oktober… Mijn handen zijn zo koud steeds

Ik wou graag herfst, lekker warme dekentjes en kaarsjes aan. Ben er nu al klaar mee wat een kou!!

Ik wil morgen in het bos wandelen. En zie dat nu niet echt gebeuren met die regen. Dat vind ik stom.