Klaag hier over het weer

Wordt er eindelijk een beetje zon voorspeld waar ik al helemaal blij mee was, is het gewoon steeds helemaal bewolkt :unamused:

Ja hier ook. Een beetje zon doet zoveel. Zit ik hier een beetje te balen van dit depressieve weer zeggen ze op de radio: ja het is grijs en dit weekemd blijft het grijs

:sob:

1 like

Ja wat een ellende. Moet zo er doorheen, word je haar en gezicht weer zo vies nat van die nevel. Lekker fietsen hoor

Van grijs weer naar meer regen :+1:

1 like

50 tinten grijs

1 like

Dacht dat de zon zou gaan schijnen vandaag
 :cry:

2 likes

Nou ik dacht dat we “de langste dag weer gehad hadden” maar het voelde vanochtend alsof het juist weer later licht was zo donker was het :rage:

1 like

Hier zowaar een zonnetje maar KEIHARDE wind. Altijd weer die wind pffffff

Nou, toch een goeie vijf minuten zon gehad vandaag.
Ben zo klaar met dit halfbakken weer. Ik heb zelfs weer overal onkruid omdat het zo “warm” is. Fuck off.

2 likes

Wat een leuke naam, Malik. Wij krijgen Corrie morgen :joy:

Ik woon zelf in Rotterdam en ik vind het daar altijd al flink waaien, maar oorspronkelijk kom ik uit Noord Holland en m’n ouders wonen daar ook nog en daar waait het altijd NOG harder dus daar denk ik dan maar aan op dat soort momenten (omgeving IJmuiden/Heemskerk, morgen windkracht 9, mijn hemel :no_mouth:)

3 likes

Woow nou m’n huis kraakt al :joy: Hoekhuis dus vangt lekker veel wind. Klinkt echt hels buiten, zin om in m’n bed te blijven liggen

Jaa leuk hier aan de kust. Mijn vriend heeft gewoon rijles terwijl het vanuit bed klinkt alsof het huis instort :sob:

1 like

Haha watttt echt joh! Dat ze dat door laten gaan. Arme man

Onze tuin wordt op dit moment verbouwd. Zelfs met dit weer :exploding_head: Ik ga ze vandaag maar sloten aan koffie aanbieden.

2 likes

Het is hier nog windstil :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Windkracht 9 heerlijk. Vandaar wordt het papier opgehaald, zijn al verschillende bakken gevallen.
Op mijn werk hebben ze er ook mega veel last van, gaan misschien zelfs wel dicht vanmiddag.

1 like

Zat jij toevallig in het oog van de storm? :stuck_out_tongue:

2 likes

Groningen is de dans volledig ontsprongen. In ieder geval N-O. De zon schijnt zelfs al uren nu. Blijf zulke extreme verschillen in een klein land bizar vinden.

1 like

In Groningen (stad) ook mooi weer! Geen Corrie te bekennen.

2 likes

ik ben nog speciaal met de bus gegaan om niet te hoeven fietsen, zie ik de bomen gewoon nauwelijks bewegen?! maar ja, wij hadden zaterdag al een Gasunie gebouw dat kapotging door de wind