Klaag hier over het weer

Zeiknat geregend net omdat ik eigenwijs toch wilde gaan wandelen. Mja het blijft de hele dag zo moet ik dan de hele dag binnen gaan zittenšŸ˜ž

550x439

1 like

Ja die had ik aan m’n vriend gedoneerd, hebben er nog maar ƩƩn liggen. :grimacing:

Net gewend dat de zomer voorbij is en dat het koud en grijs is, wordt het komende week weer 20 graden :joy:

2 likes

Ik houd echt van warmte normaal alleen hebben we dat niet echt gehad deze zomer en ik ben het inmiddels best wel zat dat we nu al 5 maanden ditzelfde weer lijken te hebben
Het is elke keer zo kwakkel kwakkel en ik was klaar voor de herfst en nou komt ineens die ZON weer en dan weet ik niet wat ik aanmoet want ik wil eigenlijk m’n leren jasje enzo aan
De AH heeft ook boerenkool in de aanbieding deze week dus dat ga ik gewoon eten maar het klopt niet helemaal
:rage:

6 likes

Waarom is het ineens weer zomer?

ja ik wordt hier echt boos van.

1 like

Half 8 ā€˜s ochtends en nu al 17 graden :neutral_face:

2 likes

Het waait en het regent. Niks ergers dan die combi

Moest super hard tegen de wind in fietsen en heb het zo heet bah wat een vies weertje

Gadver, het is echt heel goor warm buiten

Echt genieten als je nu een regenpak aan moet :nauseated_face:

@chicago oude comment…

1 like

Oude comment?

Ik heb gisterochtend m’n winterdekbed op m’n bed gedaan.
En toen liep ik naar buiten kwam ik in een of andere broeiende moesson.
Maar goed ik zie dat het vanaf morgen weer kouder is.

2 likes

scheelt wel weer gas stoken tho

2 likes

sterkte ik had hetzelfde, buiten was het wel fijn!

Nog 29 dagen en dan wordt het alweer later donker :stuck_out_tongue_winking_eye:

Edit: volgens zonsondergang.info ligt het kantelpunt voor zon later onder al eerder, tussen 16/17 december. 17.27->17.27

4 likes

Omg dit weerrrrrr. Hele dag regen, kijk ik in de app, blijft het dit weekend zo :triumph:

Wat zeg ik? DE HELE WEEK REGEN.

De zon mag wel ff gaan schijnen hoor

1 like

:tired_face: ik kan dit niet aan hoor. Al helemaal niet in combi met de corona maatregelen en het idee dat de winter nog niet eens begonnen is

1 like

ik haat sneeuw. had net een verplichte loopsessie en toen was het gelukkig droog maar ik vertrok naar huis met de fiets en het begon volop te regenen/sneeuwen. Ik ben dan zo iemand die met een paraplu fiets maar nog zijn mn voeten doorweekt (want had zo van die ā€˜luchtige’ loopschoenen aan) en mn knieĆ«n bevroren :+1: met dit weer sluit ik me liever op binnen hahaha

Ik heb echt het idee dat ik de zon al weken niet gezien heb :cry: wanneer stopt het met regenen (het weerbericht zegt nooit)

2 likes