Klaag hier over het weer

En dan wordt het vrijdag nog erger, precies als ik de weg op moet :sob:

1 like

Ik word zo onredelijk geirriteerd van al het irritante geluid van buiten argh

4 likes

Nou ik ben alsnog jaloers op je hoor, ik moet morgen op de fiets en ben er nu al chagrijnig over. Ik denk er zelfs over om maar gewoon niet te gaan

1 like

Ik zei net hetzelfde tegen mijn vriend, straks waait het raam eruit en moeten we al onze spullen maar vasthouden ofzo?

5 likes

Het waait echt fucking hard, woessjj

1 like

Al bijna 2 uur wakker vanwege de wind. Gelukkig werk ik thuis vandaag.

1 like

Ik heb überhaupt nog niet geslapen mwehh

Mijn raam klappert zo hard

1 like

Ik heb maar een film opgezet want dat wordt niks meer vannacht.

1 like

Lig ook al uren wakker, word altijd onrustig van dit weer. De storm lijkt wel af te nemen nu (omgeving Den Haag)

1 like

Volgens mij is het halve bos tegen mijn raam aan gewaaid, wat een kutweer. Vraag me ook af of ik straks veilig de snelweg op kan? Bweh wanneer wordt het lente.

3 likes

Me: Ah joh valt wel mee.
Loopt naar fiets; Ja doei, ik ga hier niet eens aan beginnen. Thuiswerken it is.

9 likes

Vrijdag 2 uur naar Harlingen rijden om naar Terschelling te gaan terwijl er dan ook storm verwacht wordt :unamused:

1 like

Controleer wel even of je boot gaat, ze laten vanochtend en morgenochtend een aantal vervallen ivm de wind

2 likes

Ja de hel. Iemand ervaring mee? We gaan wel met de langzame boot.
Zie er als een berg tegenop. 2 kleine kindjes mee en zelf heel gevoelig voor misselijkheid op zee :sob:

Ah nee he, onze schutting is omgewaaid door de storm. Wat een ellende :sob:

wtf?! De zon schijnt mooi, maar die wiiiiind. Ik wil wandelen :frowning:

2 likes

Dit had ik vorig jaar ook, toen we ook nog tijdelijk ergens anders woonden ivm verbouwing. De buurvrouw belde me ineens op: ja jullie schutting was helemaal uit elkaar gewaaid en lag in stukjes op de stoep en de weg. Ze had de brokstukken naar haar eigen achtertuin gesleept.
RIP schutting :sob:

Er waren toen ook nog in onze straat allemaal vuilnis containers de weg op gewaaid :sweat_smile:
Die van ons staat sinds gisteravond vast met een sjorband, uit voorzorgšŸ‘

1 like

Hier helaas ook. Elke storm is het wel raak. We wonen op de hoek en hebben echt al jaren van alles geprobeerd om de schutting heel te houden maar lukt niet. Zelf beton in de grond gegoten ook dat helpt niet.

Neem primatour of iets dergelijks in! Heeft me tot nu toe altijd wel behoed voor overgeven, al heb ik geen ervaring met de Waddenzee in een storm.

1 like

Eindelijk is het hier windstil. Zit zo te genieten van de rust…
Hopelijk valt het morgen mee. Ben echt spuugzat

3 likes