Ik moest net even naar buiten en Buienalarm zei dat het droog was. Word ik gehit met van die vieze natte koude miezer
Ik haat deze wind uit de grond van mijn hart!!! Slaap er slecht door en heb nul zin om de deur uit te gaan. Echt, van alle weerdingen vind ik harde wind het vreselijkst
Ik wil me echt graag dood melden op dit soort regenachtige grijze pleuriswind dagen
Ik zag net de zon!
Ik dacht al helemaal oh fijn zometeen in mān lunchpauze even naar buiten, nou vijf minuten later en het is weer grijs en aan het regenen
Het is zoooo koud brr die ijzige wind I hate it
Door de kou wordt het zo vochtig in mijn oude slecht geĆÆsoleerde huis. Ik werd vannacht zelfs wakker omdat de condens op het raam zo veel was geworden dat het van de vensterbank af drupte
Ik heb dat ook, zelfs mān telefoon is vochtig in de ochtend.
Ik heb dit ook, niet zo heftig maar wel heel snel last van beslagen ramen. Zouden vochtvreters kunnen helpen? Ik wil dit zelf wel eens proberen want het voelt ook niet gezond om continu in een klam huis te zittenā¦
Ik had laatst schimmel op mn ramen in de slaapkamer omdat het zo vochtig is, dus zou er zeker wat aan doen. Ik zet nu overdag een uur het raam open, en dan de kachel iets aan dat helpt wel.
Verder lijken vochtvreters me ook een goed idee!
Elke. Dag. Regen.
Winterdepressie suckt
Ik moet echt zo wennen aan de kou. Mijn haar is super statisch, droge huid en ik heb het gewoon zo koud de hele tijd. Ben er gewoon chagrijnig van. Het lijkt dit jaar wel erger dan normaal
Vandaag is ineens ZOOOO KOUDDDDD. Ik haat het. In huis heb ik de thermostaat op 21 graden gezet en mān neus vriest er nog steeds af. Ik word gewoon niet meer warm ook.
Ik heb er ook zooooo veel last van. Slik vitamine D bij het leven maar lijkt weinig uit te maken. Vandaag/gistern wel gauw naar buiten gegaan toen er even wat zonnestralen waren maar het helpt maar weinig
@June mijn eczeem is ook erger dan ooit! Lijkt droger idd
Godsamme, dag 26281910 door de miezer naar kantoor. He-le-maal klaar hiermee.
Code geel met kerst⦠hoop dat het een beetje meevalt
Ben op de bank aan het hangen maar de zon schijnt in mn gezicht
Wat is dit voor klamme bedoening
Met een bak wind, man. Tijd voor kou en zon.
Ja pff ik heb helemaal opvliegers, kan echt niks met deze temperatuurwisselingen. 15 graden, doe normaal