Ik zweet mij gewoon kapot bij elke inspanning, ben deze temperaturen niet meer gewend denk ikš„µ
Hoe moeilijk is t om een beetje mooi weer te krijgen. Gewoon zonnig en koud. T gaat ongeveer de hele week regenen gevolgd door bewolkt weer. Ik wil een zonnetje.
Nog meer dafuq is dat het waarschijnlijk weer gaat sneeuwen aankomende week (nederland kennende gebeurd het toch niet)
Ik wil ook stormmmm
Waarom wil jij altijd alles zo kut maken voor de rest van ons, Xiomara.
Ik woon niet net zoals jij in limburg, dus de storm komt niet bij jou!
Ik lig nu onder een dekbed en 2 plaids om het warm te krijgen en ik heb het nog steeds koud. Lente schiet op plz
Wordt er eindelijk een beetje zon voorspeld waar ik al helemaal blij mee was, is het gewoon steeds helemaal bewolkt
Ja hier ook. Een beetje zon doet zoveel. Zit ik hier een beetje te balen van dit depressieve weer zeggen ze op de radio: ja het is grijs en dit weekemd blijft het grijs
Ja wat een ellende. Moet zo er doorheen, word je haar en gezicht weer zo vies nat van die nevel. Lekker fietsen hoor
Van grijs weer naar meer regen
50 tinten grijs
Dacht dat de zon zou gaan schijnen vandaagā¦
Nou ik dacht dat we āde langste dag weer gehad haddenā maar het voelde vanochtend alsof het juist weer later licht was zo donker was het
Hier zowaar een zonnetje maar KEIHARDE wind. Altijd weer die wind pffffff
Nou, toch een goeie vijf minuten zon gehad vandaag.
Ben zo klaar met dit halfbakken weer. Ik heb zelfs weer overal onkruid omdat het zo āwarmā is. Fuck off.
Wat een leuke naam, Malik. Wij krijgen Corrie morgen
Ik woon zelf in Rotterdam en ik vind het daar altijd al flink waaien, maar oorspronkelijk kom ik uit Noord Holland en mān ouders wonen daar ook nog en daar waait het altijd NOG harder dus daar denk ik dan maar aan op dat soort momenten (omgeving IJmuiden/Heemskerk, morgen windkracht 9, mijn hemel )
Woow nou mān huis kraakt al Hoekhuis dus vangt lekker veel wind. Klinkt echt hels buiten, zin om in mān bed te blijven liggen
Jaa leuk hier aan de kust. Mijn vriend heeft gewoon rijles terwijl het vanuit bed klinkt alsof het huis instort
Haha watttt echt joh! Dat ze dat door laten gaan. Arme man