Onze tuin wordt op dit moment verbouwd. Zelfs met dit weer Ik ga ze vandaag maar sloten aan koffie aanbieden.
Het is hier nog windstil
Windkracht 9 heerlijk. Vandaar wordt het papier opgehaald, zijn al verschillende bakken gevallen.
Op mijn werk hebben ze er ook mega veel last van, gaan misschien zelfs wel dicht vanmiddag.
Zat jij toevallig in het oog van de storm?
Groningen is de dans volledig ontsprongen. In ieder geval N-O. De zon schijnt zelfs al uren nu. Blijf zulke extreme verschillen in een klein land bizar vinden.
In Groningen (stad) ook mooi weer! Geen Corrie te bekennen.
ik ben nog speciaal met de bus gegaan om niet te hoeven fietsen, zie ik de bomen gewoon nauwelijks bewegen?! maar ja, wij hadden zaterdag al een Gasunie gebouw dat kapotging door de wind
Ja dat had ik zaterdag helemaal gemist in het weerbericht dat het zo hard zou gaan waaien. En vandaag liet ik de hond ineens uit in een zonnetje.
âDe expertsâ zeggen dat die er niet meer komt dit jaar, zelfs nachtvorst zou een uitzondering moeten worden komende maanden.
Ze roepen elk jaar wel zulke dingen en dan gaat het in April opeens -20 vriezen, maar ik denk dat het er ook echt niet meer in zit.
Het is ook niet alsof het vorig jaar beter was, we hadden toen 1 week echt winter, maar wat is nou 1 week.
Hier was de gevoelstemperatuur vandaag anders -7 dus ik ben er wel weer klaar mee
Het lijkt wel of het hier vandaag harder waait dan gisteren, echt koud brr
Ik hoop nog wel op een keer sneeuw deze winter hoor
Ik wil de zon op me gezicht kunnen voeleeeeen
Ja hier ook opeens. Wtf. Was met de hond aan het wandelen langs het water dus maar snel terug naar huis gegaan
Ja echt van die random intense buien die je meestal in de zomer hebt, begon ook echt zo abrupt.
Hier zon, regen en hagel gezien vandaag. Vanmiddag maar gewacht tot het weer droog was.
Jezus die windstoten ook Ik werd er gewoon bang van, zag door de weerspiegeling dat mijn raam gewoon een beetje bewoog/meegaf bij die windstoten, zat echt mân tenen bij elkaar te knijpen omdat ik dacht dat mân raam het zou begeven (misschien ben ik heel dramatisch sorry).
Dat dit topic niet bovenaan staat het is gewoon sinds november vorig jaar herfst. Nu weer, zoveel harde wind en regen. Ben er ZOOOOOOOO klaar mee. Geef me winter met vrieskou of alvast lente maar niet maandenlang herfst
Vorig jaar schaatsten we rond 11 februari en 2 weken later zat ik op het strand een biertje te drinken. Wat krijgen we nu: wind wind wind en regen
- ja hele erge frustratie post hahahaj
Ja ik ben vooral klaar met die wind
Ja heeeelemaal kut dit
Het leek heel even goed te gaan met die zon maar helaas
Dat fietsen door de regen ik word er zooooo boos van en gefrustreerd haha echt behhh