Pannen liggen schots en scheef maar nog niet op de grond, hoop dat ze nog even doorzetten Staan wel al op een lijst voor reperatie, zou schelen als we geen nieuwe nodig hebben.
Lief dat je er naar vraagt
Het waait hier echt naar binnen joh, de balkondeuren in de woonkamer klapperen helemaal en mijn kaarsjes waaien uit
Ik krijg weer een nl alert, het was wel duidelijk dat ik binnen moest blijven.
Het lijkt hier in omgeving Amersfoort wel af te nemen nu gelukkig. Hopelijk ergste dus voorbij…
Mag je hier ook videos delen van de storm?
Elke keer denk ik dat het een beetje minder is maar dan komt er weer zo’n enorme windvlaag dat mijn hart begint te bonzen en het zweet me uitbreekt. Normaal ben ik best een ontspannen persoon, echt Weet niet waarom ik hier zo de stress van krijg
Ik ben ook echt mega onrustig. Het klinkt hier alsof er een orkaan woedt. Ik kan mijn tv niet eens verstaan Heb echt een versnelde hartslag.
De tip van noise cancelling headphones is wel echt goed
Oh echt, welke regio?
Heb hem hier alleen vanmiddag gehad
Ik word heeelemaal gek van dat gefluit rond mijn huis, heb echt knallende koppijn
Ik ben op deze wiki pagina beland en blijkbaar zitten wij in de namen groep samen met UK en Ierland, weer wat geleerd.
Ik kan niet wachten tot storm Tineke.
Ja precies dit. Krijg ook steeds meldingen van mijn smartwatch dat ie stresspieken meet… no shit sherlock
Franklin komt maandag, dus het schiet al lekker op!
Ik heb iedere week die storm
Mijn moeder heet zo
Ja maar in Spanje is er helemaal niets aan de hand
Nog even en ze mag ook bij Beau aanschuiven
Gewoon een takje ofzo? klinkt altijd heel heftig als er iets over het dak rolt volgens mij.
Als er een vogel zit of er schuift wat sneeuw overheen in de winter dan klinkt het al half of de boel instort.
Hier begint het wat te zakken qua wind. Maar ondanks dat het zakt zorgt elk zuchtje wind nu wel voor een hoop gepiep/kraak aan het dak. Alsof het ‘net op tijd’ is gaan zakken.
Ik slaap echt altijd met het raam open, anders word ik zo muf wakker maar ik vraag me nu wel echt af of het wel kan? Het is een klepraam en zit op zich wel redelijk in de luwte maar zit er natuurlijk niet op te wachten dat het hele raam eruit waait.
Edit: Weet iemand of je ergens kan zien wanneer de wind in jouw regio naar verwachting afneemt?
Zou het niet doen. Liever muf wakker worden een keertje dan helemaal niet meer wakker worden omdat dat raam op je kop is gewaaid 's nachts