Klaag hier over het weer

NS dacht ook: het regent en iedereen komt hier zeiknat aan dus laten we het hele station inclusief de trappen gaan dweilen!!! In de ochtendspits!!!

afbeelding

10 likes

Ik moet vanmiddag HARDLOPEN in dit weer. Hoezo?! Echt janken

je moet niks

21 likes

Die wind vind ik zo stom! Heb ook altijd super onrustige nachten erdoor.

Oke ben helemaal klaar met die wind. Moest over een lange brug rijden en dat vind ik al spannend.
Wordt alleen maar nog erger.

Als het woensdag maar stopt met waaien.

Haaaaaaat aan die kut wind

4 likes

Ik word echt onrustig van die enorm harde wind. Het giert ook ontzettend langs de huizen, en ik ben steeds bang dat er dakpannen afwaaien of zo.

9 likes

Oh god ik ben ook echt bang dat m’n raam eruit waait, dat kozijn zit niet goed meer vast :cry:

2 likes

En dan wordt het vrijdag nog erger, precies als ik de weg op moet :sob:

1 like

Ik word zo onredelijk geirriteerd van al het irritante geluid van buiten argh

4 likes

Nou ik ben alsnog jaloers op je hoor, ik moet morgen op de fiets en ben er nu al chagrijnig over. Ik denk er zelfs over om maar gewoon niet te gaan

1 like

Ik zei net hetzelfde tegen mijn vriend, straks waait het raam eruit en moeten we al onze spullen maar vasthouden ofzo?

5 likes

Het waait echt fucking hard, woessjj

1 like

Al bijna 2 uur wakker vanwege de wind. Gelukkig werk ik thuis vandaag.

1 like

Ik heb überhaupt nog niet geslapen mwehh

Mijn raam klappert zo hard

1 like

Ik heb maar een film opgezet want dat wordt niks meer vannacht.

1 like

Lig ook al uren wakker, word altijd onrustig van dit weer. De storm lijkt wel af te nemen nu (omgeving Den Haag)

1 like

Volgens mij is het halve bos tegen mijn raam aan gewaaid, wat een kutweer. Vraag me ook af of ik straks veilig de snelweg op kan? Bweh wanneer wordt het lente.

3 likes

Me: Ah joh valt wel mee.
Loopt naar fiets; Ja doei, ik ga hier niet eens aan beginnen. Thuiswerken it is.

9 likes

Vrijdag 2 uur naar Harlingen rijden om naar Terschelling te gaan terwijl er dan ook storm verwacht wordt :unamused:

1 like