Klaag hier over het weer

Ooh haha sorry ik dacht dat je bedoelde dat je losse glasplaten op je balkon had staan, ik snap het nu :see_no_evil:

1 like

Meanwhile zijn de kinderen van de buren in een tshirt en korte broek buiten op de trampoline aan het spelen, (wij wonen in een bosgebied dus veel takken etc)
:woman_shrugging:

1 like

1 like

Sorry, ik moet toch een klein beetje grinniken om ADO. De hilarische tweet van vanochtend hebben ze snel weggehaald: https://twitter.com/pvan_wezenberg/status/1494688795026935815?t=NNnHvtc0omPkGP1A-tFVOw&s=19

7 likes

:thumbsup:

Edit: nee m’n ramen zijn totaal niet vies ook

1 like

Is Martine jouw buurvrouw?!

11 likes

Vind je dat niet sfeervol?

5 likes

Ik moet vanavond tot 21:00 uur werken, ben benieuwd of ik dan naar huis kan (auto)

1 like

Ohhh no! Mijn man is as we speak in de tuin de schutting aan het redden😅

Edit: hier in Groningen gaat het nu wel flink los, wij wonen weliswaar aan het water en tussen de weilanden dus extra feest haha. En ook nog een hoekwoning :cold_sweat::crazy_face:

1 like

Shitt bij meerdere buren waaien de dakpannen van het dak :grimacing: hou vol pannetjes

2 likes

Het gaat hard hier :sob: (Oost-Vlaanderen, België)
Dakpannen kwijt, tuinafsluiting van een week oud gaat ook wel kapot zijn tegen dat de storm voorbij is :weary:

Oh echt heel heftig!

Nou, de eerste dakpan bij de buurman flikkerde net naar beneden. En bij de overburen staat de brandweer iets met de hijskraan te doen. Kan niet zien wat.

Moeder belde me net verstrooid op. Blijkbaar is er een boom gevallen op de auto van een hele lieve buurman, terwijl hij er in zat. Ambulance heeft hem meegenomen. Straat is afgesloten omdat er meerdere bomen zijn omgevallen/dreigen om te vallen :c

1 like

Oh wat heftig allemaal. Hier lijkt het mee te vallen. Zie mensen op een normale manier voorbij wandelen dus ga zo ook maar gewoon met de hond op pad.

Waarom sturen ze die verslaggevers nog steeds naar buiten in dit soort omstandigheden, is toch zielig. Vanachter het raam zien we ook wel dat het waait hoor

12 likes

Dit vinden ze echt het mooiste om te doen, dus daar zou ik me niet zo druk om maken haha

Misschien nog handig om hier ook te delen:

8 likes

Ik wilde dit ook posten maar bedacht me dat sommige balkons bestaan uit glasplaten als hekwerk zegmaar, weet niet of dat het geval is want dan kan het dus niet. :sweat_smile:

2 likes

Goeie, krijg net een nl alert dat noodnummer overbelast is

2 likes