Klaag hier over het weer

Controleer wel even of je boot gaat, ze laten vanochtend en morgenochtend een aantal vervallen ivm de wind

2 likes

Ja de hel. Iemand ervaring mee? We gaan wel met de langzame boot.
Zie er als een berg tegenop. 2 kleine kindjes mee en zelf heel gevoelig voor misselijkheid op zee :sob:

Ah nee he, onze schutting is omgewaaid door de storm. Wat een ellende :sob:

wtf?! De zon schijnt mooi, maar die wiiiiind. Ik wil wandelen :frowning:

2 likes

Dit had ik vorig jaar ook, toen we ook nog tijdelijk ergens anders woonden ivm verbouwing. De buurvrouw belde me ineens op: ja jullie schutting was helemaal uit elkaar gewaaid en lag in stukjes op de stoep en de weg. Ze had de brokstukken naar haar eigen achtertuin gesleept.
RIP schutting :sob:

Er waren toen ook nog in onze straat allemaal vuilnis containers de weg op gewaaid :sweat_smile:
Die van ons staat sinds gisteravond vast met een sjorband, uit voorzorg👍

1 like

Hier helaas ook. Elke storm is het wel raak. We wonen op de hoek en hebben echt al jaren van alles geprobeerd om de schutting heel te houden maar lukt niet. Zelf beton in de grond gegoten ook dat helpt niet.

Neem primatour of iets dergelijks in! Heeft me tot nu toe altijd wel behoed voor overgeven, al heb ik geen ervaring met de Waddenzee in een storm.

1 like

Eindelijk is het hier windstil. Zit zo te genieten van de rust…
Hopelijk valt het morgen mee. Ben echt spuugzat

3 likes

Code rood straks en m’n dakpannen liggen nog schots en scheef, houd m’n hart vast voor vanmiddag en vanavond :sob:

1 like

Ik ben echt bang. Niet zozeer voor mezelf als wel voor huis en tuin. Vrees voor de zonnepanelen en dakpannen en schutting en auto (dat daar iets doorheen gaat) en m’n ramen (idem dito). Hoop zo dat ik achteraf ga kunnen zeggen dat het meeviel maar heb echt doemscenario’s in m’n hoofd nu. En helaas niet onrealistisch, gezien eerder ervaringen met stormen.

1 like

Ik hoop dat deze storm geen nieuwe lekkage gaat veroorzaken op mijn dak. En ik heb net mijn balkon maar voor de zekerheid leeggehaald (op de schutting na).

Storm vs. Dakpannen: 1-0

Noo wat kut. Shit nu vrees ik helemaal voor de mijne (zijn al omhoog gewaaid, zitten wel nog vast)

1 like

Vraag me wel altijd af wie toch die mensen zijn die met dit soort weer een paraplu opsteken
Net in 10 minuten tijd al 5 paraplus kapot zien waaien

9 likes

Houd deze herfst ooit op

1 like

:raising_hand_woman:

Dromen mag altijd he.

Hier ook een aantal, gelukkig allemaal aan de achterkant waar het veel minder hard waait.

Het lijkt hier trouwens enorm mee te vallen nu. Vanochtend was het veel stormachtiger. Hopen dat dit alweer het ergste was!

1 like

Volgens mij komt het ergste nog toch? Begreep namiddag/avond dat de piek pas is :cold_sweat:

Ik lees overal dat Eunice nu net pas aan land is gekomen inderdaad.
Edit: De NOS deelt ook een livestream van Zandvoort. Vind het alleen zo gek om te zien dat al het terrasmeubilair daar gewoon zo los staat. Zelfs met van die bloempotjes op de tafels buiten.

2 likes

Ja het moet nog beginnen.

5 likes