Ik heb voor niks mijn too good to go box van net geannuleerd Momenteel is er niets meer dan af en toe een zuchtje wind.
Ja echt hè, zo dom. Wel altijd lachen
Hier een duidelijk overzicht van wanneer het waar het meest heftig is. Vond het hier nogal meevallen maar het ergste moet dus nog komen.
Hier begint het wel echt aan te zwellen nu. Dakpannen van de buurman liggen al scheef.
Waar is dat? Ik woon iets buiten de kust in Noord-Holland en ik vind het op zich nog meevallen. Zag net 2 mensen lopen en die konden nog rechtop lopen
Argh ik vind het eng, ga denk ik de hele avond met mijn noice canceling koptelefoon opzitten
Zie trouwens mensen gewoon rijles hebben haha, ook kut om te doen nu
Amersfoort e.o.
Ik kan vannacht denk ik de tuin van de buurvrouw annexeren
omg het gaat hier echt hard al, ben echt bang dat de glasplaten op mijn balkon wegwaaien
Ik vind het dus in Den haag best nog wel mee vallen, heldere lucht ook. Ja de wind is vrij hard maar nog niet heel bijzonder. Vind het wel gezellig en knus, ben benieuwd of het nog veel erger gaat worden.
Hier in oostbrabant nog niks te doen. 1 buitje en af en toe wat meer wind. (kwamen stukken piepschuim door de straat gewaaid, ziet er dan zo komisch uit. Maar begrijp dat het nog moet komen.
Storm vs dak: 10-0. De dakbedekking is eraf
(Ergste: mensen die er even een foto van komen maken. Echt tyf op met je straat whatsapp groep)
Edit - hebben nog wel een dak boven ons hoofd hoor, pannen blijven zelfs redelijk netjes liggen. Maar alles dat geen dakpan is, is nu los en waait omhoog.
Hier gaat het nu ook behoorlijk hard (vlak bij Utrecht). Mijn katten vinden het dus echt helemaal niks. Die blijven maar mauwen en mij aanstaren. Alsof ik persoonlijk hiervoor verantwoordelijk ben.
Misschien handig om die even binnen te zetten? Losse glasplaten op je balkon lijkt me nou niet echt handig als er zo’n storm voorspeld is
Ja bizar he, die zon! Ik stond net aan de achterkant van het huis (waar het veel minder waait) en daar is 't gewoon een lekkere temperatuur.
In ons voordeel nu want als het zou regenen dan was de schade enorm.
Ah jeetje. Nu al iemand overleden door een omvallende boom. Vind dat altijd zo naar om te lezen.
Ja heel naar, vaak zijn het ook mensen die dan juist bezig waren te helpen In alle gevallen is het vreselijk natuurlijk, maar zo cru dan
Nou, mijn vriend komt net thuis en zegt dat zijn fiets 3 keer onder hem vandaan gewaaid is. Hoe dan haha. Het valt dus blijkbaar niet mee.
Edit: krijg nu filmpjes dat het dak van het ado stadion eraf waait.
Ik snap niet dat die stormen vernoemd worden naar mensen. Wat nou als er doden vallen door die storm? Dan is het toch helemaal niet zo heel leuk om die storm naar je vernoemd te hebben?
Wow die storm was net echt even heel heftig. Sta helemaal te trillen. Er is een groot raam weggewaaid uit het kozijn in de flat tegenover me. En mijn bloemenscherm, die vast zit in een stenen muur, waaide net ook bijna weg. De brandweer is nu dingen in de straat aan het opruimen. Zag ook zonnepanelen rondwaaien.