Wij hebben inmiddels een nieuwe gieter in onze tuin
Dit is een klaag topic😂
Ben benieuwd of het hier straks nog tekeer gaat. Tot nu toe niets aan de hand en de zon schijnt zelfs
Hebben net allemaal auto’s weg laten zetten zodat die niet beschadigd gaan raken want onze dakbedekking gaat er straks ws ook af. Klotezooi
Kan helaas niet, zit aan mijn balkon vast
HIer ook zon ja, maar ook brandweersirenes, en mijn vriend gaat nu lekker de deur uit voor boodschappen…
Ik ben op zolder aan het werk in een dakkapel, en ik zie zo voor me dat ik ineens in de open lucht zit ofzo…
Wonen aan de kust is fun… maar nu even niet.
Ons balkon beweegt helemaal en binnen trilt de vloer bij het raam dat grenst aan het balkon. Maar volgens mij is het juist goed dat het een beetje mee beweegt, hoop ik althans
Dacht echt dat de storm wel meeviel hier maar als je naar buiten gaat haha!! Is er al bekend wanneer de piek is?
Ooh haha sorry ik dacht dat je bedoelde dat je losse glasplaten op je balkon had staan, ik snap het nu
Meanwhile zijn de kinderen van de buren in een tshirt en korte broek buiten op de trampoline aan het spelen, (wij wonen in een bosgebied dus veel takken etc)
Sorry, ik moet toch een klein beetje grinniken om ADO. De hilarische tweet van vanochtend hebben ze snel weggehaald: https://twitter.com/pvan_wezenberg/status/1494688795026935815?t=NNnHvtc0omPkGP1A-tFVOw&s=19
Is Martine jouw buurvrouw?!
Vind je dat niet sfeervol?
Ik moet vanavond tot 21:00 uur werken, ben benieuwd of ik dan naar huis kan (auto)
Ohhh no! Mijn man is as we speak in de tuin de schutting aan het redden😅
Edit: hier in Groningen gaat het nu wel flink los, wij wonen weliswaar aan het water en tussen de weilanden dus extra feest haha. En ook nog een hoekwoning
Shitt bij meerdere buren waaien de dakpannen van het dak hou vol pannetjes
Het gaat hard hier (Oost-Vlaanderen, België)
Dakpannen kwijt, tuinafsluiting van een week oud gaat ook wel kapot zijn tegen dat de storm voorbij is