Oh echt heel heftig!
Nou, de eerste dakpan bij de buurman flikkerde net naar beneden. En bij de overburen staat de brandweer iets met de hijskraan te doen. Kan niet zien wat.
Moeder belde me net verstrooid op. Blijkbaar is er een boom gevallen op de auto van een hele lieve buurman, terwijl hij er in zat. Ambulance heeft hem meegenomen. Straat is afgesloten omdat er meerdere bomen zijn omgevallen/dreigen om te vallen :c
Oh wat heftig allemaal. Hier lijkt het mee te vallen. Zie mensen op een normale manier voorbij wandelen dus ga zo ook maar gewoon met de hond op pad.
Waarom sturen ze die verslaggevers nog steeds naar buiten in dit soort omstandigheden, is toch zielig. Vanachter het raam zien we ook wel dat het waait hoor
Dit vinden ze echt het mooiste om te doen, dus daar zou ik me niet zo druk om maken haha
Ik wilde dit ook posten maar bedacht me dat sommige balkons bestaan uit glasplaten als hekwerk zegmaar, weet niet of dat het geval is want dan kan het dus niet.
Goeie, krijg net een nl alert dat noodnummer overbelast is
Ik krijg net een noodalert (??) van de politie
Huh, geeft jou watch (is dit een apple watch?) gewoon dB aan wat luxe. Zou iets voor m’n pa zijn dan hoeven we hem niet meer te attenderen op dat de tv op standje oorverdovend staat.
Omg schrik me ondertussen een hoedje, krijg een alert binnen vanwege de weersomstandigheden en dat je binnen moet blijven.
Ja ik net ook, schrok me te pletter
Kreeg bijna een hartverzakking door die NL Alert
En heb het gevoel dat m’n huis straks beneden ligt (woon boven op een wierde).
Ik hoor hier ook echt alleen maar brandweer al een uur
Zou ik met dit weer kunnen vliegen met een Kite vlieger van 2m? Dat ik naar goed weer vlieg of iets.
Hier in noord Drenthe gaat het nu ook goed los. De schuifpui kwam zelfs een stukje naar binnen
Jaa echt stress level x100 daardoor
Oh oh! Hier ook al bij verschillende buren.
Bij ons ging die schelp die bij jou op de foto staat zo de schutting over, gelukkig net niet op een auto.
ik mag toch hopen dat die bezorgdiensten ermee kappen voor vandaag
Thuisbezorgd wel vanaf 14u werken ze niet meer.