Kunnen jullie misschien stoppen met praten over regen? Als ik op buienradar kijk lijkt er iets aan te komen, maar het lost op vlak voor mijn woonplaats
Ik wil ook regen
Hier is het ook helemaal donker. Ook gelijk in huis. Helaas nog geen regen.
Voel me echt een bejaarde maar ik ben echt blij voor de planten
Ik weet niet meer waarik het zoeken moet. Het koelt niet af, pas vannacht rond 1 uur ofzo. Als ik de weer app mag geloven. Heel vreemd vandaag kreeg ik steeds kippenvel. Nooit gehad met de warmte.
Ik had dat vorige week steeds.
Ik zit trouwens al uren met mijn voeten in een voetenbad, dus nu is het een beetje te doen. Maar ik baal echt dat de beloofde regen 6 druppels waren
Ik heb sinds een paar uur een ventilator, hoe heb ik het in godsnaam zonder overleefd eerst? Ik zweet mij echt letterlijk meteen kapot als ik hem uitzet.
Hahaha nou… Er stond gewoon hier in het huis één in het schoonmaakhok. Niemand had hem gepakt. Huisgenote zei daarna wel ‘oh ik zat er gisteren nog aan te denken’ haha ja mooi pech gehad.
Tip van Anne: doe nooit je ventilatoren weg.
NEE NEEE NEEEEEE REGEN LOST ZICH OP VOOR MIJN OGEN WTF
Tip van de week
Hier regent het zacht inmiddels, maar stelt niet veel voor. Het ruikt wel heeel lekker haha
Bang dat er iemand binnen komt lopen voor dokters advies?
Wat gemeen het zou regenen maar nu niet meer
Ik liep net een rondje buiten toen die wolkbreuk kwam. Jezus, wat ging het tekeer maar het was heerlijk! Meteen ook 12 graden koeler. Een beetje jammer dat het morgen weer zo extreem warm wordt.
Ik weet niet hoe ik morgen ga overleven op mijn werk . Ik neem een bevroren flesje water mee, dus dat blijft wel eventjes koel. Ze hebben geen airco
Hahaha ik ze het al voor me. Komt er opeens zo’n man van middelbare leeftijd de woonkamer binnen.
‘Hey buuf! Kun je hier even naar kijken?’
*laat zijn broek zakken *
Tering, die durven.
Zelfs hier aan de kust is er geen wind. Dat maak ik echt bijna nooit mee.
Pff zo benauwd
Ik ga proberen te slapen