oh mijn god
Heb je ze doorverwezen naar het medische vragen topic?
Hier ook letterlijk geen fuck, ik lig echt te creperen
De officiële meting van 22u was nog 28,9°c. Ik ben blij dat we thuis een kelder hebben die ingericht is in ieder geval.
Omg! Nog nooit zo blij geweest met regen <3
Nu nog lekker onweer!
Denk beter gelijk de operatietafel op. Dat materiaal koelt wel af geloof ik!
Holy shit bijna 12 uur snachts en nog 28 graden buiten
Uit pure ellende onze matrassen van zolder naar beneden gerold… al moesten we eerst een ronde afplakken voor stucloper. ( er ligt alleen beton op de grond )
Het is hier uit te houden, zeker met een ventilator met een bevroren fles ervoor. Gok een graad of 28/29 vs minimaal 36 boven.
Dat dilemma tussen de ventilator aan hebben maar wel herrie en dus niet kunnen slapen, of zonder ventilator dus zonder herrie maar nog warmer en nog steeds niet kunnen slapen
Ik wil graag kunstmatig in coma worden gehouden. Moet ik me daar ergens voor inschrijven?
Te heet hoor. Ik wil slapen, maar nope ️ Te warm.
En ik wil regen.
Ik heb op mijn rechterbeen 14 muggenbulten
en op mijn linkerbeen ook nog wat.
Het jeukt zo erg en het ziet er zo lelijk uit.
Mijn huisgenootje is er niet dus ik leen vannacht haar ventilator, heer-lijk <3
Ik kan niet slaaaapen
Ik ben serieus aan het overwegen om een paar nachten in een hotel te slapen voor de airco.
Iemand ervaring met verkoelingscreme voor voeten ? Mijn voeten blijven warm. Ook al heb ik ze een uur in koud water. Doet gewoon pijn. Kijk zo uit naar zaterdag
Ik lig als een zeester in mijn blote tetten. En ik zweet me kapot.
Kan niet slaaaapen.
Het regent en onweert hier maar het is nog steeds snikheet
Mijn vriend kwam net naar bed en ik werd hier wakker van. Nu lig ik echt oververhit in bed zo warm heb ik het.