Klaag hier over het weer

Ik heb letterlijk nog niet geslapen. Grrr. En ik wil vroeg opstaan om m’n ramen op tijd weer dicht te doen voor de warmte weer (of nog meer) binnen komt.

Ben vannacht wakker geworden. Ik heb een handdoek nat gemaakt en die op me gelegd.
Maar pff.
Morgen niet het maar even goed afkoelen.

Kan me niet herinneren wanneer ik het ‘s nachts voor het laatst zo warm heb gehad :roll_eyes:

Ik heb twee flesjes water uit de vriezer gehaald en die in theedoeken gedaan, beetje als een soort ijskruik. Heerlijk was dat! Ik werd om 4:00 wakker en toen was hij nog steeds lekker koud, daardoor toch nog redelijk kunnen slapen :heart:

2 likes

Had ik ook al geopperd bij vriend. Hij hapte niet :roll_eyes:

Mensen. Het einde is nabij. Koudere nachten. Nog even volhouden. :heart: :heart:

16 likes

Het was de warmste nacht ooit ook gatver, zo slecht geslapen… Is niet echt onder de 24 graden gekomen :persevere:

@Sabr jouw avatar hahaah

6 likes

Het is 7:30 ik was al om 6 uur op en heb het nu alweer gehad met de hitte voor deze dag. Zelfs mijn katten zij vanochtend niet fris voor de dag gekomen en ik had nog extra voorzorgsmaatregelen getroffen. :stuck_out_tongue.

Vannacht jankend op bed gezeten in een slaapkamer waar het 32 graden was. Zo godsgruwelijk heet. Normaal vind ik dit al rotweer maar nu hoogzwanger helemaal. Harde buiken er bij en het feestje was compleet.
Uiteindelijk ben ik maar in de woonkamer gaan liggen op de bank waar het 5 graden minder warm was, met een grote ventilator dichtbij.
Vandaag nog kopen we een mobiele airco want dit is niks.

Ik maak me wel echt zorgen over de toekomst. Verschillende mensen om me heen zeggen dat het vroeger ook regelmatig zo heet werd maar eerlijk gezegd denk ik dat dat niet helemaal klopt.
Natuurlijk was het dan ook regelmatig dik boven de 30, maar zo lang? En met zoveel hitte- en droogterecords in korte tijd? Ik hoop echt dat we deze klimaatverandering nog terug kunnen draaien.

1 like

“Goede”morgen, wat was slapen een verschrikking vanacht zeg. Wordt er helemaal chagerijnig van. De eerste keer dat ik wakker werd dacht ik eindelijk door te hebben geslapen tot de ochtend, was het 2 uur :sob: Daarna niet fatsoenlijk meer kunnn slapen natuurlijk. Blij als het morgen op zondag eindelijk een koele nacht is.

1 like

fantastisch bericht! vanaf nu geen andere weersvoorspellingen meer bekijken.

ik word zo onderhand gek vh weer. niet eens de hitte zelf maar wel hoe droog de lucht is. zo benauwend, krijg er keel en hoofdpijn van. en dat idee werkt zo verstikkend. wegwezen kuthitte, ga lekker naar doha en neem anne mee

7 likes

Heb het echt met je te doen, hoogzwanger deze temperaturen is echt verschrikkelijk. Ik liep vorig jaar hoogzwanger met zulke hoge temperaturen, uiteindelijk bevallen op de dag dat het plaatselijk 35 graden was.
Wij hadden ook een airco gekocht toen, op de dag dat die geleverd werd ben ik uiteindelijk bevallen… dus wie weet… :wink:

5 likes

Ik heb dan weer wel verassend goed geslapen in deze hitte. Maar ik zie echt weer op tegen deze dag.

1 like

Ik heb echt zo te doen met alle mensen die fysiek zwaar werk in de hitte moeten doen en koks en ander horeca personeel en iedereen die ander (zwaar) werk zonder airco heeft! Echt restecp😎

9 likes

Mini magnums for breakfast joe.

En straks toch even richting stad om extra dekkende concealer te kopen. Man man man loop er bij als een fucking Gollem aka Sméagol.

4 likes

Ik weet ook gewoon niet meer hoe ik me moet kleden met dit weer

Hahahahaha hele achtergrond erbij en alles

34 likes

mijn ouders zeggen dat dit in de buurt van '86 begint te komen, toen was het weken aan een stuk zware hittegolf

Woensdag kwamen de Uggs en mutsen al binnen op mijn werk, niet normaal. En ik werd ook letterlijk niet goed van deze warmte. Was gister even naar de Etos om deo te halen, maar tijdens het lopen brak het koude zweet me uit en kon niet meer goed lezen, heel bizar.

ughh hier hetzelfde. Wij hebben om 01:00 's nachts het luchtbed opgepompt om in de (iets koelere) woonkamer te gaan liggen. Was nog steeds snikheet :cry: