Klaag hier over het weer

ik werd wakker 's nachts en kon wel janken, zweet droop me echt van mijn voorhoofd. @crazyplantlady omg ik wou echt dat ik ook een luchtbed had, jaloers (ook al had je het alsnog snikheet)

Het is kwart voor 10 en volgens knmi is het in Gelderland nu al boven de 30 graden

Ik wil naar snowworld…

3 likes

Voor 10u al 2 ijsjes gegeten… Dat vandaag maar snel over mag zijn…

1 like

ik 2 chocosplitjes en 1 calippo :’)

2 likes

Gratis tip: ga koken/bakken met dit weer. Als je vervolgens uit die hete keuken komt, voelt de rest van het huis (even) superkoel aan :sweat_smile:

2 likes

Haha, pfff, amai. Ik heb gisteren m’n douche uitgebreid gekuist. Heerlijk, steeds mezelf wat besproeien terwijl ik met de wanden en bodem bezig was (niet judgen, het was wel echt nodig, haha).

2 likes

Is het warm

Nee joh, lekker fris buiten, heerlijk😭

En ik kan mijn huis nu ook niet even rustig door laten luchten, omdat die klote Sligro met een vrachtwagen met ronkende motoren al anderhalf uur onder mijn raam staan. Gisteren ook al :rage::rage:

Ik ga vannacht gewoon een bevroren waterflesje in bed leggen. Niet te doen dit haha

1 like

ik slaap elke nacht met een bevroren kruik. echt fan tas tisch !!

4 likes

Het viel me nu nog mee

Oh ook een goeie!

oh serieus? thanks voor de tip. Ik doe hem nu in een kussensloop en die is nu ook elke ochtend zeiknat.

maar voor nu is dat prima, lekker koel :rofl:

Oh echt ja? Hier al 34 graden en geen zuchtje wind.

M’n moeder appt me net het beste bericht ooit: het huis van haar vriend heeft airco en ze komen me na het werk halen om erheen te rijden want ze komen toch langs m’n flat :heart:

Ik ben echt zo blij dat ik het liefst even heel hard wil huilen haha

21 likes

Ik woon in Zeeland dus daar is het altijd een paar graden kouder en altijd zo’n schijtwind. Het was net 29 graden, inmiddels 31

Ik klaag al de hele week over de hitte op werk, maar vandaag ben ik vrij en wat moet je in hemelsnaam de hele dag in een warm huis?! Ik lig nu voor pampus op de bank.

Gedeelde smart :wink:

1 like