Sie schijtwind lijkt me deze dagen heerlijk. Al snap ik dat je er nomaal ooit gek van kan worden. 29 is nog te doen, maar loopt daar toch ook snel op dan ️
Ik ga vanmiddag naar mijn ouders. Ze hebben airco en hopelijk kan ik dan even slapen. Het liefst zou ik jullie allemaal bij hun uitnodigen om even te genieten van een koele ruimte.
Ah dat is lief! Ik ben al onderweg ️
Als we er met zijn alle in gaan zitten wordt het wel weer sneller warm
Raketjes zijn de komende tijd niet leverbaar. Bij geheel AH niet.
Ik ben ook vrij vandaag en boodschappen doen was even mijn redding, het is zo lekker koel in de AH. Heb heel lang over mijn boodschappen doen gedaan:p
Precies dit, waarom heb ik ook alweer een vrije dag. Ik lig nu ook maar op de bank. Ga straks even langs mijn moeder. Maar heel veel meer wil ik ook niet doen met deze warmte.
Zit hier met een natte handdoek om mijn nek voor een ventilator die hete lucht blaast, top!
Binnen zit ik aan 32 graden, feest.
Weet je wat erger is dan een huis waar het 28 graden is? Een huis waar AL MN GEZINSLEDEN thuis werken in 28 graden.
‘hoe moet ik de WiFi instellen’
‘ik wil een ‘&’ teken typen hoe doe ik dat?’
Helemaal klaar mee.
Leg je winterjas maar alvast klaar voor morgen.
Net een usb-ventilator gekregen van de baas. Dat is wel weer lief.
We hebben sinds dinsdag een airco. Hij werd telkens maar niet echt koud. Ons huis was gemiddeld 30 graden met een warme dag en de airco kreeg het telkens maar rond de 25,5.
Blijkt hij een superaircostand te hebben. Holyshit. Ik kwam net in de woonkamer en het is hier gewoon 21 graden. Dus nu lig ik onder een dekentje OITNB te kijken. Beetje gek voelt dit ineens.
Zelfs de wind op het strand is heet
Vandaag zit ik in de Ikea. Ik heb helemaal niets nodig, maar het is hier zo heerlijk fris. Ik denk dat ik me hier heel de middag in het restaurant ga bezig houden :P.
Ik kan dus in m’n Oxxio app zien hoeveel stroom ik gebruik. Die hogere oranjebalk op de 22ste is nachtstroom/voordeelstroom (hoe noem je dat toch) op de zondag wasjesdag. De 24ste hebben we de airco rond half 8 ‘s avonds voor het eerst aangehad. En dan zie je al zoveel verschil met een normale dag qua stroomgebruik.
Bij de dagen erna staat nog niks want het duurt altijd eventjes voordat het in de app staat.
Hahaha, gisteren met de wolkbreuk in Rotterdam liep heel Kralingse Plas leeg. Alle mensen die aan het barbecuen waren, hele autostoet. Liep er ook een gast met een boombox rond waar hij keihard Driving Home For Christmas op afspeelde