Klaag hier over het weer

Kijk nu alweer uit naar al dat geklaag straks over de regen :heart:

2 likes

Hahaha mijn broertje en zijn vrienden hebben dat deze week serieus gedaan.

2 likes

Vanmorgen gewerkt en moet straks ook werken van 16:00-23:00. :sob: Ik baal even extra, omdat die dienst vanaf 16:00 een openstaande was die ik een paar weken geleden heb aangenomen.

Fantastisch als dit uitkomt, dan kom ik weer helemaal tot leven.

ik word vooral zo moe van al dat gelul over dit hitte, daar krijg ik het spontaan 5 graden warmer van. Op zich prima geslapen vannacht en dan kijk je het nieuws ‘WARMSTE NACHT OOIT!!!11!!!’

dan breekt het zweet me gewoon uit.

1 like

WAT DOE JE DAN IN DIT TOPIC??

(Grapje)

3 likes

Ik heb gisteren een avonddienst gewerkt en ik ging halfdood. Mensen douchen terwijl die thermostaat op 31.5 staat, en ik kan niet echt in hele blote kleding werken. Ik was ook een paar keer flink geïrriteerd omdat mijn cliënten echt totaal geen rekening met ons houden. En nog boos worden als je zegt ‘vandaag even iets sneller/korter dan normaal ivm de temperatuur :exploding_head:

Vandaag ben ik nog niet buiten geweest, zou vanmiddag met vriendinnen gaan terrassen maar toch maar besloten om niet te gaan. Ik hou normaal echt van de zomer en warmte maar dit is mij echt een beetje te

Heb net bedacht om vanavond naar de bios te gaan. Topidee al zeg ik het zelf, altijd climate control

2 likes

hahaha nee dit is klagen! Bij het nieuws zegt de weerman ‘gelukkig wordt het na zaterdag wel weer warmen hoor!’

rot op.

3 likes

Ik heb serieus kippenvel op kantoor

1 like

Wil herfst en Pumkin Spice Latte’s en laagjes dragen en sjaals en regen. :fallen_leaf::maple_leaf::cloud_with_snow:

16 likes

Jongens, iemand ideeën voor waar airco aan staat waar honden ook naar binnen mogen? Ga zo maar even een rondje met dr rijden in mn auto met de airco aan, maar is chiller met een doel.

Nou jongens een die wind hier in het noorden is gewoon een fucking fohn op de heetste stand en dan heel dicht bij je hoofd. Al heb k vannacht prima geslapen, vriend helaas niet dus ik denk dat die vannacht buiten slaapt :joy:

Ik ben moe en hier op kantoor trekken de twee airco’s het gewoon niet met deze hitte…bleeeh

Wauw, ik was net even in slaap gevallen voor een ventilator maar wordt net helemaal naar wakker. Zweten, droge mond, misselijk. Nu met een voetenbadje en wat drinken op de bank

Boven de 37 graden nu. Zou het nou wel interessant vinden als het echt 40 werd. Die paar graden meer maakt ook niet meer uit.

2 likes

Ik trek het niet meer, zelfs als ik even boodschappen doe, staat het zweet op mn rug. Op werk trekken de airco’s het haast niet, het is hier echt een beetje benauwerig. Bleeeeeeeh

Ik had vanmorgen een oogmaskers in de vriezer gelegd. En lig daar nu mee en met een fles bevroren water op Mn buik op de bank. En ik moet toegeven, zo hou ik het wel uit.

1 like

Is het inderdaad! Ik ben afgelopen dinsdag gegaan en het was er lekkerder dan buiten :smiley:

1 like

Het restaurant van de Ikea is een succes, echt een tip! Nog beter dan het winkelcentrum :stuck_out_tongue:. Er is wifi, airco, veel plaats (dus ik voel me niet ambetant, omdat ik erg lang een plek inneem) en ik zit lekker met een frisse cola op m’n laptop te werken.

12 likes

Nee. Koud.

Ik heb een zwembadje gevonden die op het balkon past, dus heb mijn dikke kont daarin geparkeerd :heart_eyes: Vandaag vind ik het wel minder warm dan gister trouwens. Was iets beter te doen op mijn werk.

Zie net mijn collega bij mijn huis lopen. Arme man is nog bezig.