Klaag hier over het weer

OMG jaaa! Behalve de lattes.

Volgens mij gaat onze vriezer kapot… die staat dus op zolder… maar hij blijft alarmen afgeven omdattie dus niet meer kan koelen. Geweldig. Nog een uitgave.

Wat ook vervelend is, is dat al het eten veel sneller rot. Ik wilde net druiven eten maar die waren echt verrot geworden :frowning:

Ik.ga.stuk.

Poepoe, ik heb zo’n bonkende versnelde hartslag door de hitte, word er helemaal onrustig van

Dit! Ik zit er hetzelfde bij en nog is het niet uit te houden.

En dan zijn er nog steeds mensen die in de zon zitten en van die knakworstbenenfoto’s maken in de achtertuin of op het strand en die gooien ze dan op Instagram. Tyf.Op.

6 likes

Ik zit serieus te denken om een airco te kopen. Maar het kost zo 1200 euro en ik vraag me af hoe vaak we nog dit soort zomers gaan krijgen.

Fruit gewoon lekker in de koelkast leggen. Allemaal voordelen. Koud fruit. Dus lekker verkoelend. Maar je koelkast is ook voller, waardoor hij minder hoeft te koelen als je hem een keer open trekt.

1 like

Thanks voor de tip! Dat laatste wist ik niet eens!

1 like

Ik ben bang dat zulke zomers alleen maar vaker gaan komen…

Ik kies echt zonder nadenken voor regen en wind ipv dit weer!
Word ook echt agressief van mensen die zeggen: ja, maar als je dit kut vindt, mag je ook niet klagen als het regent! Ehhh nee, doe ik ook nooit.

6 likes

Ik had een fles water in de vriezer gelegd voor de katten. Zodat ze er tegenaan kunnen liggen. Willen ze natuurlijk weer niet dus nu gebruik ik ā€˜m maar voor mijn voeten :hugs:

7 likes

Heel slim van mij om toch de was op te hangen. Zweet me kapot en licht in me hoofd. Kan ook nergens goed op concentreren.

Ik had een zak water in de vriezer gelegd om voor de ventilator in een bak water te leggen, maar alle ijsjes die eronder lagen zijn gesmolten :weary: (en het was gewoon koel kraanwater)

Ik ben nu voor het eerst sinds vanochtend weer buiten en tering zeg het voelt alsof de apocalyps begint

6 likes

M’n koelkast koelt niet meer zo goed als normaal… maar staat ook in een hok en als je je hand tegen de wand van dat hok legt moet je m wegtrekken vanwege de warmte… in dat hok kan je ook eigenlijk niet zijn nu haha.
Verder een tip: koud douchen je blijft zeker een half uur koel.

15 likes

Haha altijd met die katten he :wink: gisteren ook een handdoek in de vriezer gelegd. Ging hij ernaast liggen. Dan zelf maar gebruik van maken.

1 like

Een collega van me zei vandaag ā€˜ja al die mensen die nu zeuren, gaan ook weer zeuren als het weer wat kouder is en het soms regent. Het is ook nooit goed!!’
nou ik niet hoor, ik vind het zo irritant als mensen dat zeggen

8 likes

Ah, mijn ratje heeft het ook zo warm, arm beest.