En dat je bloed even warm is als de temperatuur buiten. Je bent warm van binnen. Je hebt een âkoudâ stukje huid en dan weer warmte. Best een gek idee eigenlijk.
YES! Need it. Waarschijnlijk ben ik aan het werk als het gaat regenen en ik ga echt geen regenjas aan doen.
Ik moet nog 3 uur werken, maar ben er helemaal moe van. Dit weer geeft me hoofdpijn. Het enige lichtpunt is dat ik straks bij de McDonaldâs ga eten . En ze hebben airco
Ja maar hallo daar zeg je toch geen nee tegen! Wat een schatje
Ik wil graag Netflix kijken maar mijn laptop kan zelfs niet meer tegen de hitte en blaast mega hard
Het is hier ondertussen âslechtsâ 28 graden, yesss. Nooit gedacht dat ik die zin ooit zou zeggen, haha.
Ik had de vierweekse weersverwachting opgezocht en er stond dat het na de eerste dagen van augustus zou afkoelen en nu kijk ik naar de veertiendaagse en het wordt gewoon elke dag 27 of 28 graden
Voor jullie (ik ben nu niet in NL) klinkt dat nu misschien wel lekker maar even serieus heb het idee dat het vanaf mei al zo is en ik wil gewoon echt weer een jasje aan kunnen
Haha, idem dito! Wordt hier regen verwacht tussen 12 en 2 en ik ga echt geen regenjas aan doen. (bij ons wordt het dan 23/24 graden, maar dat is gewoon te warm voor een jas)
Ik kan niet wachten tot het koeler is . Ookal betekend dat âwtf moet ik nou weer aanâ
Ja hier ook zoiets. Collegaâs doen het wel, denk ik, maar ik echt niet hoor
Lift kapot, eten besteld = 7 verdiepingen lopen nu extra kut
Hear hear! Zwanger zijn is echt klote met dit weer. Bleeeehh waarom moest ik zonodig zwanger worden en hoogzwanger zijn in de heetste zomer ooit?!
(Ok beetje overdreven maar ik denk dat jullie me begrijpen)
Het regent
âhet weerrecord wordt waarschijnlijk niet gehaaldâ
HA lekker voor al die blije eieren die zaten te bleren dat het record er aan moest gaan
Mijn intercom was kapot en ik wist het niet. Stond die arme jongen daar beneden in de hitte te wachten met mijn pizza
DRAMA
heb honger
haha
Het is nu wel heel warm. Ik probeer er niet over te zeuren en vind het stiekem wel hilarisch dat het overal het gesprek van de dag is. Het is bij mij binnen nu net zo warm als buiten denk ik. Gelukkig heb ik een paar dagen geleden een ventilator gekocht.
Het is ook vanaf mei al zo. En ik heb liever 29 dan 37, maar nĂłg liever 22 graden.
Het is ook net alsof je je grenzen telkens verlegt. 37 leek de dood toen 27 al te warm was en nu lijkt het morgen koud met 27 (wat ik trouwens pas geloof als ik het voel!). Ik zie echt op tegen komende week met nog steeds die warmte. Huizen en kantoren zonder airco zijn dan nog steeds warm. Ik hoop vooral dat de nachten weer koeler worden.
Er komt ook echt gewoon geen einde aan pfff