Klaag hier over het weer

Ik ga weer met natte handdoek op me slapen.

2 likes

Ik kan niet slapen.

Pfff buiten zweet ik me nog steeds kapot. Dan weer op mijn vaste plekje op de bank voor de ventilator… ben er echt zo klaar mee nu. De hele dag zit ik vast in huis op dezelfde plek. Naar bed gaan is geen optie want boven is het 800 graden.

2 likes

Mijn buren schuin boven mij geven een feestje en hun balkon (waar natuurlijk iedereen nu op staat + muziek) zit aan de kant van mijn slaapkamerramen… :tired_face: Helemaal prima normaal zo’n feestje maar precies vandaag??? Nu moet ik kiezen tussen herrie of een raam dicht doen dat naar hun kant open gaat

1 like

Hier is het op de zolder waaarm. Niet te doen gewoon. Twijfel of ik toch alles naar beneden sjouw of ventilator 2 mee naar boven neem :joy:

Ik had begin deze avond waterballonnen gevecht met de buren. Heerlijk verkoelend maar sinds ik thuis ben druipt het zweet van mijn voorhoofd en nek :stuck_out_tongue_closed_eyes: .

1 like

Ik kan me ook niet voorstellen dat een feestje nu leuk is? Alleen het idee al van keiharde muziek en hutje mutje op een balkon staan met deze hutte klinkt als hel op aarde

Sterkte iig deze timing is echt ruk ja :frown:

2 likes

In DH waait het nu en is het heerlijk koel. Ik heb alles opengezet en binnen koelt het nu ook al lekker af.

Edit: sorry dit was niet klagen :stuck_out_tongue:

1 like

Ik vind dit een strak plan. Ga ik ook proberen

Met liefde word ik vannacht om 5 uur wakker van keiharde regen! Misschien dat ik dan nog even naar buiten ga

4 likes

Ben jij mij?

Ik kom net thuis maar deze voorzorgsmaatregelen hebben weinig uitgehaald. 31.5graad…

4 likes

Ik heb echt al de hele dag hoofdpijn pfff. Nergens koel in huis

Ik weet me geen houding te geven. Ik wil gewoon lekker onder de dekens

1 like

Ik zal m’n best doen, haha. Het is heerlijk verfrissend, dus ik gun het iedereen.

In mijn stad is trouwens een recordtemperatuur gemeten vandaag, 37,6 graden, nog nooit gebeurd sinds het begin van de metingen in 1945 (vorig record was 36,6 in 2006).

I love summer maar thuis sliep ik al slecht en nu zit ik in een tiny house op een park en het is zoooo warm hier dat ik nu om 0:55 nog steeds niet slaap. Ik wil weer slapen!
En let op, slaap ik straks eindelijk, wordt m’n kind wakker…

1 like

wow ik word net wakker vd de hardste wind ever. Alles staat open hier dus jaaaaa blaas die hete lucht maar weg

Ik wil graag wat regen en wind, nu!

Okay… ik ben officieel klaar met dit K*T weer!!

Werk in een supermarkt en ben gebeld door alarm centrale dat onze koelingen oververhit zijn
Dus zit nu in de winkel te wachten met een monteur totdat hij het kan maken want alles is oververhit .
Fml

1 like

Ahh succes! Wat klote zeg. Hopelijk komen die monteurs snel! Morgen hoef je hopelijk niet (vroeg) te werken?

Toen ik nog in de supermarkt werkte waren een keer de vriezers stuk gegaan. De persoon die die meldingen kreeg dacht joee komt later wel. Nou inderdaad, het water kwam ons tegemoet gestroomd toen we de volgende dag binnen kwamen :sob::sob::sob: