Ik ben er nog steeds al het vlees afscannen mn dienst begint weer om 7… sta hier in Mn halve pyama… dus dit wordt nog wat haha
doo he warm weer is mijn ritme echt verpest
Ik voel me alsof ik heel wild gefeest heb. Maar ik heb al een paar dagen slecht geslapen door die kut hitte.
Ja precies dit! Beter had ik het niet kunnen verwoorden!
Ja dit heb ik ook
Onze koelkast doet kut. De melk enzo is lauw Hoop niet dat ie t gaat begeven, anders hebben we een probleem. Staat insuline in die koel moet blijven. Volgens mijn moeder is het de schuld van de flessen in de vriezer, maar ik denk dat ie gewoon kapot gaat (ding is ruim 20 jaar oud).
En ik heb vannacht maar met 2 ventilatoren aan geslapen. Toen was het te doen op de zolder
Ik hoop niet dat het de hele fucking dag gaat regenen. Ga gvd 40 km fietsen onder het mom van vader-dochterdag.
Ok nu is er wat wind en regen, langzaam koelt ‘t af. Volgende week nog steeds 30 graden dus ik wil het huis zo koel mogelijk krijgen nu!!!
Weken lang elke dag mega mooi weer en dan sta ik vandaag op een markt met leuke spulletjes en dan regent het de hele dag met windkracht 5. HOE DAN?? Wat een ellende.
Nou, niet geslapen. De weerapp op mijn telefoon vrolijkt me wel iets op gelukkig.
Ik heb gewoon niks te klagen. Het is afgekoeld buiten (nog niet in huis helaas) en het regent. Zelfs mijn konijn komt weer tot leven.
Nou die regen stelt niet veel voor helaas.
Regen! En kou! Ik kan wel huilen van geluk. Ben zo klaar met die tyfushitte
Waar blijft de regen??
Zo ik heb koppijn, gewoon van die benauwde slaapkamer vannacht. Nu alles open, kom maar door.
zo, nu het buiten weer wat frisser is en er wat meer zuurstof in de lucht lijkt te zitten merk ik pas hoe verstikkend die hitte eigenlijk is. Ik kom eindelijk weer een beetje tot leven, wat triest dit eigenlijk
Hier ook niet echt veel te zien van die beloofde regen Maar het zou tussen 10-10:30 keihard moeten gaan regenen.
Ik en bang dat het straks benauwd gaat worden omdat het maar 3 druppels heeft geregend.
ik denk wat hoor ik toch. REGEN! en het regent lekker door!