Buiten is het nog maar 19 graden maar binnen is het nog steeds een sauna
aaaand it’s gone
Hier regent het sinds kwart voor 9 al best wel behoorlijk! De voorspelling geeft aan dat het hier tussen 10:30-11:05 losgaat, dan loop ik net, dus we zullen het zien.
Bah, vannacht redelijk kunnen slapen maar als ik dan wakker werd was mijn kussen nat van het zweet in mijn nek. Verder nu alles open kunnen gooien dus ik hoop dat het in huis snel aangenamer zal zijn. Het is nu nog 29 graden. Ik blijf bewust thuis zodat ik ook alles open kan laten vandaag. Dus. Wat is er op Netflix? haha
Pff bij mij is de temperatuur gezakt van 31 naar 26 graden binnen. Heerlijk!!! Ik knap er helemaal van op. En buiten op het balkon is het 21 graden. Zo lekker verkoelend. En zoveel zuurstof. M’n sloomheid ebt weg, ik kan eindelijk weer normaal nadenken en heb echt zin om iets actiefs te doen. De laatste paar dagen heb ik van ellende alleen maar op de bank gehangen. Jezus wat word je daar depressief van.
Ik heb zo ontzettend kut geslapen godverdomme. Werd wakker om half 6, nog steeds geen regen maar wel wat koeler dus meteen alles opengezet. Toen nog eventjes geslapen maar ben echt kapot. Nu aan het geniet van koelte en druppels. Planten buiten gezet, hopelijk gaat het nog even los
Een nieuw seizoen van Orange Is The New Black!
Eindelijk wat verkoeling hier. Heb wederom op de bank geslapen (woonkamer is 5 graden koeler dan de slaapkamer) en het is nu in de woonkamer gezakt van 29 naar 25,5 graden. Normaal gesproken word ik chagrijnig van zo’n hoge temperatuur binnen, maar het is gewoon een verademing in vergelijking met de afgelopen twee dagen.
Hele dag alle ramen tegen elkaar open en dan is het hopelijk weer rond de 21 binnen of zo.
Ik was helemaal verbaasd over de regen haha Ik dacht ja ja, ze voorspellen regen en onweer maar dan komt er natuurlijk niks of 5 druppels! Maar het regende aardig door net. Het koelde niet echt af, maar even bewolking en regen vond ik al best fijn.
Oitnb 3 x raden wat ik ga doen haha
@FrauHelga @Lentex ja, daar wil ik heel graag mee starten maar mijn vriend wil dit graag samen kijken en die is dit weekend i.v.m. een festival de hort op dus moet ik mezelf inhouden en voor iets anders gaan. Ik zag ook een aantal films die mij wel wat lijken dus ik zal daar iets uit kiezen.
Ik sliep eindelijk goed met mijn bevroren flessen met water. Dondert mijn spiegel rond vier uur van de muur af. Grrr weer klaarwakker.
a christmas prince
Wilde net gaan klagen dat het hier alleen miezert, begint het nu tenminste een beetje meer te regenen. Maar nog lang niet genoeg, hoop dat het nog wat meer wordt straks.
Hier 0.0 regen…
Oh, heb zo kut geslapen. Was 31 graden maar ramen moesten dicht want feestje bij de buren. Dus totaal gaargestoomd. om 4 uur ramen open gedaan maar een paar uur later kwamen andere buren buiten zitten en schreeuwen en herrie maken en natuurlijk begon een buurkind ook weer hysterisch te schreeuwen urenlang.
Nu hopen dat het huis een beetje afkoelt vandaag, maar boven tocht het helemaal niet door.
de geur en het geluid van de regen trouwens.
Ik ga zo naar landjuweel dus ben echt blij dat het lekker fris is!!!
Het waait zo hard door mn huis dat ik kippenvel heb