ik ken niemand in mijn omgeving die echt blij is met weer als vandaag. ga ik met de verkeerde mensen om of bestaan jullie gewoon allemaal niet echt.
love al jullie berichten, oprecht!
ik ken niemand in mijn omgeving die echt blij is met weer als vandaag. ga ik met de verkeerde mensen om of bestaan jullie gewoon allemaal niet echt.
love al jullie berichten, oprecht!
Ff eerlijk, toen ik vannacht om kwart over 12 naar huis liep had ik het KOUD
Geef mij dan toch maar die hitte
Als ik niet ziek ben, that is
Binnen was het echt nog pokkesheet maar buiten is het zoo lekker nu. Echt fijn!
We zitten buiten te ontbijten en het is zooo lekker koel En het regent en dat tikt op ons afdak, heeeerlijk.
ik sta te schuilen voor de regen en heb een vestje aangedaan <3
De zwembad politie is trots op jou!
Als dit weer er niet voor gezorgd heeft dat ik nu scheel kijk van moeheid. Dan had ik een politie batch gefotosoept met die info.
Lees: dan had ik er een in elkaar gepaint
Kheb de serre de afgelopen dagen vervloekt (op het zuiden dus ik denk serieus 50 graden en het is de ingang van ons huis dus daar moet je daarheen, je kunt er wel out gaan zo heet). Maar nu met de regen en het koelere weer is het zo chill. Dat geluid
Ik ben dus wel zo iemand die over elk weer klaag dus ik ga denk ik naar de kust in Californiƫ verhuizen want ik heb een hekel aan hitte en ik heb een hekel aan sneeuw en gladheid en daar is het lekker 15-25 graden en zonnig het hele jaar door met overal airco en een windje dus BYE
wow hier hagelt het echt kei en kei hard en alsnog zit ik hier bijna in mijn nakie met het raam wagenwijd open, laat het moesson seizoen maar beginnen
Ahh noo! Hoe is het uiteindelijk nog afgelopen?
Het heeft hier geregend en nu schijnt af en toe de zon. Dus het is benauwd.
Oooooo ik haat die warmte zo erg he. Ik functioneer gewoon erg slecht boven de 25 graden. En mijn eczeem speelt weer op
Vanochtend vroeg ook niet?
Toen lag ik nog KO
Het was vanmorgen zo lekker (regen, wind, alles), maar nu begint de zon weer te schijnen.
Nu op ad.nl:
Extreem weer kan stijging van pensioenleeftijd afremmen
Ouderen overlijden eerder bij hoge temperaturen en winterse griepgolven. Toch zit er ook een voordeel aan extreme seizoenen: de pensioenleeftijd hoeft mogelijk niet verder omhoog.
Nog niet! Wel lekker veel koele wind door het huis heen
Edit: word wel al donkerder
Ik ben net thuis
Moest met spoed extra vracht regelen en alle voorraden aanpassen⦠en dan mn normale werkzaamheden