Klaag hier over het weer

Ik wil niet dat het gaat regenen :cry:

Al mijn plannen in duigen

Oh pff :sweat_smile: hahah

Ja… 45 min geslapen vannacht . Dus ik ga nu heerlijk met dit koele weer een dutje doen!

Yugh, het waait te hard! Heel mijn kapsel aan duigen!
.
.
.
.
.
.
.
.
Grapjuh

3 likes

Ja hoor. In heel Nederland regent het en net waar ik woon gaat het voorlopig nog niet regenen. Nakkers.

1 like

Ah ja snap ik! Slaaplekker :blush:

Ik heb net gefietst in de regen. Ik was gewoon een keer niet nat van het zweet. Ik zat echt zielsgelukkig op de fiets. :star_struck: Nu alle ramen en deuren in huis open. En binnen een half uur is de temperatuur al 2 graden gezakt.

4 likes

Ieeeeewl regen. Kut kikkerland met je kutregen.

6 likes

Hallo wat heb ik nou gezegd. Ik wil geen regen.

2 likes

Ik heb zin om te klagen dat het koud is.

4 likes

Dit hoefde nou ook niet tijdens mijn werk :joy: water staat in mijn schoenen en niet alle post is droog gebleven

12 likes

Het is binnen weer 26,5 graad en buiten ook niet koel meer. Waar is die hele dag regen?! Zo koelt er niets af natuurlijk :unamused:

de hele dag mss 2 minuten zon hier, verder REGEN, WOLKEN EN NU ONWEER.

laf it

1 like

Ik zit wel steeds te klagen over de warmte, maar zodra het begint met regenen en het daardoor afkoelt klaag ik over de regen. :joy:

1 like

Het afkoelen gaat niet zo snel als gehoopt, het is alsnog 29 graden. En ik moest echt stofzuigen, mijn huis ziet er niet uit en met de hittegolf elke keer uitgesteld. Maar echt, dat doe ik ook nooit meer, ik smelt.

1 like

Hier heeft het vanmorgen geregend, ik helemaal blij alles open en je zag de temperatuur gewoon dalen. Schijnt nu de zon weer met als resultaat dat het nu nog benauwder is dan van te voren.

:expressionless:

midden nederland gaat goed vandaag, regen en onweer.

maar idd voor de temp maakt het niet heel veel uit. ik ben wel blij dat die brandende bal lava even uit zicht is

Love dit topic. Haha dit is gewoon de samenleving, altijd lekker klagen over het weer. Love it.

(Heb niks te klagen vandaag, sorry)

3 likes

Ik ben gewoon niet vooruit te branden door deze hitte. Alles kost energie. Zelf de deuren tegen elkaar openzetten kost kracht terwijl dat juist de oplossing is pfffff

1 like

Hier ook! En het heeft niet geregend en volgens de radar gaat het ook niet regenen😭