Klaag hier over het weer

Het afkoelen gaat niet zo snel als gehoopt, het is alsnog 29 graden. En ik moest echt stofzuigen, mijn huis ziet er niet uit en met de hittegolf elke keer uitgesteld. Maar echt, dat doe ik ook nooit meer, ik smelt.

1 like

Hier heeft het vanmorgen geregend, ik helemaal blij alles open en je zag de temperatuur gewoon dalen. Schijnt nu de zon weer met als resultaat dat het nu nog benauwder is dan van te voren.

:expressionless:

midden nederland gaat goed vandaag, regen en onweer.

maar idd voor de temp maakt het niet heel veel uit. ik ben wel blij dat die brandende bal lava even uit zicht is

Love dit topic. Haha dit is gewoon de samenleving, altijd lekker klagen over het weer. Love it.

(Heb niks te klagen vandaag, sorry)

3 likes

Ik ben gewoon niet vooruit te branden door deze hitte. Alles kost energie. Zelf de deuren tegen elkaar openzetten kost kracht terwijl dat juist de oplossing is pfffff

1 like

Hier ook! En het heeft niet geregend en volgens de radar gaat het ook niet regenen😭

Hier heeft tijdens post lopen nog redelijk geregend, rond een uur of 1 een behoorlijke stortbui (was aardig doorweekt) en tussendoor een paar minibuitjes. Het enige nadeel is dat mijn hond weer veel meer energie heeft, dus die heeft in halfuurtje dat ik thuis ben al meer geblaft dan in de dagen daarvoor

1 like

echt grote verschillen, hier regent het echt al een hele tijd af en aan! (midden nederland)

Het is binnen gewoon al weer net zo alwarm als gisteren :rage:

Het koelt gewoon niet af hier. Het regent niet, de zon schijnt… nog steeds 28 graden binnen. Net toch maar heel mijn huis schoon gemaakt. Met als resultaat dat mijn haar zo nat is van het zweet, alsof ik uit de douche kom. Gadverdamme

1 like

Ik zit voor een open raam aan mijn bureau en heb het gewoon zo koud dat ik m’n dekentje maar weer tevoorschijn heb gehaald.

1 like

Het heeft net geregend en het waait nu heerlijk door het huis heen, zo blij dat die ellendige hitte weg is <3

2 likes

Jaaa heerlijk <3

Ik ben tijdens mijn werk ook flink natgeregend, maar vond het niet erg. De post was minder amused :joy:

1 like

Ik denk dat het gemiddeld dus echt 28 graden blijft (in Limburg) tot op z’n minst september en voel me serieus naar? Buikpijn krijg ik ervan :sob:

Het geeft me echt een machteloos gevoel en als dit zo door zou gaan de komende jaren zou ik serieus overwegen om te verhuizen, echt serieus.

1 like

Nog steeds 28,5 graden binnen, kutklotehoerenweer. Straks als t weer wat kouder is buiten meteen weer alles open gooien.

Heb van ellende maar shortjes en shirts bij H&M besteld. Ik weet van rottigheid niet meer wat ik aanmoet? Al helemaal niet op kantoor?!?! Hoewel daar airco is maar ik heb t nog heet

Dit heet klagen over het weer toch… niet perse klagen over de hitte :smirk: ik heb het koud nu

2 likes

Als het in de hele verre toekomst (mocht ik het uberhaupt meemaken) veel warmer wordt in Nederland ga ik toch echt wel emigreren naar een kouder land. Als :merman: heb ik toch veel water nodig. Nou ijslandse mannennnnn ik bied me aan.

4 likes

Maar op mijn werk is het hartstikke koel hoor alleen ik zal er toch moeten komen. Je kunt ā€œbuitenā€ niet ontwijken. Ik haat zomerkleding. Ik word echt enorm futloos van een felle zon. Dus ik denk niet dat ik er persoonlijk aan zou kunnen en willen wennen. Ons land waarschijnlijk wel ja.

2 likes

Maar dan worden de steden er ook op ingericht. Ben net terug uit Andalusiƫ en alle steden daar waar ik ben geweest hebben veel bomen, schaduw en sprayen waterdamp bij terrassen. Heb bijna geen zonlicht gezien.

1 like

We mochten gelukkig bij een boer in zn schuur schuilen. Toch nog goede mensen in de wereld.

7 likes