Ik vraag me nu af of al die mensen in mijn omgeving die de afgelopen jaren de laatste bomen uit hun tuin hadden laten omdat ze het anders te donker vonden / houdt teveel zon tegen, nu geen spijt hebben.
Ik wist niet dat ik zo kon genieten van de wind, dit had ik nodig!
Ik heb net nog een ventilator gekocht bij media markt. Waren natuurlijk meer mensen die dat wilde. We hadden een van de laatste.
Gisteren had de media markt nog 14 pallets aan ventilators, nu nog maar 1.
Ik woon echt verkeerd geloof ik. Gewoon nog 29 graden hierbinnen en in de zon ook gewoon warm. 5 min regen gehad en meteen erna juist super benauwd. Bah.
Ik vind het nu dus fris. Maar 1000 x liever dit dan die benauwdheid gisteren. Hier staat alles al de hele dag open, maar echt afkoelen doet het verder niet.
Het is hier ondertussen koud hahaha. We hebben de voordeur maar dichtgedaan, maar het is nu nog maar 22,5 graad inplaats van de 30 van gisteravond.
zo, tijd voor een heerlijke avondwandeling
en een dagboek
Ik ook! Een hoodie haha Ventilator staat nog wel aan en staat voor de deur zodat het hopelijk wat koeler wordt in de woonkamer.
Thermo sokken
Y’all are cray, hier in Noord Limburg IS HET NOG ELLENDE IN MIJN HUIS. Nog 27,5 dus ik slaap wéér op een luchtbed in de woonkamer omdat ik daar anders niks wijd open kan zetten
Hier in huis ook nog 28 graden terwijl ik ramen en deuren al uren heb openstaan. Maar het voelt nu wel alsof het afkoelt, eindelijk.
Morgennacht trouwens de hele nacht weer boven de 20?!
Ja en weeronline zegt nog 2 weken 30 graden. Zolang het snachts genoeg afkoelt overleef ik het wel, maar is gewoon kloteeee
Het is zo lekker fris op mn kamer. Word er gewoon bijna emotioneel van.
Gevolgklacht, maar ik haat het dat jongelui met deze temperaturen de hele nacht op het plein of op het balkon gaan zitten lullen. Met van die optrekkende scooters en schaterlachbuien erbij. Ik heb al eens als een viswijf uit het raam gebungeld om er wat van te zeggen, maar omdat ik geen steen door mijn ruit hoef, laat ik het maar.
Groetjes van een kille graftakoma
Raam open, te koud. Raam dicht, binnen 10 min stikheet.
Nooo, alsjeblieft niet
Noooooo niet nog twee weken kan niet meer
echt rot gewoon op met je 30 graden
Hier zie ik 29 als warmste staan trouwens.
Het is zo lekker afgekoeld in de slaapkamer dat ik heerlijk onder de deken kan slapen