Klaag hier over het weer

zo, tijd voor een heerlijke avondwandeling

en een dagboek :joy:

1 like

Ik ook! Een hoodie haha :stuck_out_tongue: Ventilator staat nog wel aan en staat voor de deur zodat het hopelijk wat koeler wordt in de woonkamer.

1 like

Thermo sokken :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Y’all are cray, hier in Noord Limburg IS HET NOG ELLENDE IN MIJN HUIS. Nog 27,5 dus ik slaap wéér op een luchtbed in de woonkamer omdat ik daar anders niks wijd open kan zetten :sweat_smile:

Hier in huis ook nog 28 graden terwijl ik ramen en deuren al uren heb openstaan. Maar het voelt nu wel alsof het afkoelt, eindelijk.

Morgennacht trouwens de hele nacht weer boven de 20?!

Ja en weeronline zegt nog 2 weken 30 graden. Zolang het snachts genoeg afkoelt overleef ik het wel, maar is gewoon kloteeee

1 like

Het is zo lekker fris op mn kamer. Word er gewoon bijna emotioneel van.

4 likes

Gevolgklacht, maar ik haat het dat jongelui met deze temperaturen de hele nacht op het plein of op het balkon gaan zitten lullen. Met van die optrekkende scooters en schaterlachbuien erbij. Ik heb al eens als een viswijf uit het raam gebungeld om er wat van te zeggen, maar omdat ik geen steen door mijn ruit hoef, laat ik het maar.

Groetjes van een kille graftakoma

13 likes

Raam open, te koud. Raam dicht, binnen 10 min stikheet.

Nooo, alsjeblieft niet :cry:

Noooooo niet nog twee weken :sob: kan niet meer

echt rot gewoon op met je 30 graden

1 like

Hier zie ik 29 als warmste staan trouwens.

1 like

Het is zo lekker afgekoeld in de slaapkamer dat ik heerlijk onder de deken kan slapen :heart:

2 likes

Waarom koelt mijn kamer niet af! Heb alles openstaan. Of ja klein raampje nu maar balkondeur stond ook de hele avond open :sob:

Pfff wij komen net terug van stappen en konden dus niet alles open zetten de hele avond :sob:nu nog 27,4 in huis. Maa zitten te wachten op pizza van thuisbezorgd, dus kunnen nu heerlijk echt alles open zetten…

Het is precies zo gebouwd dat ik heel veel ramen open kan zetten, maar bijna niks tegen elkaar… Dus dat tocht maar minimaal :sob:
Nu is het in de woonkamer wel afgekoeld tot 24,5… dat is iets

1 like

na 38 graden meegemaakt te hebben lijkt alles opeens mee te vallen, heerlijk weertje dit

5 likes

Ik vrees dat ik toch de IJslandse Tinder op mijn telefoon moet gaan installeren als het zo door blijft gaan.

6 likes

Er komt regen aan!! :tada::tada:

(Locatie is neutraal gekozen :wink:)

2 likes