Waarom koelt mijn kamer niet af! Heb alles openstaan. Of ja klein raampje nu maar balkondeur stond ook de hele avond open
Pfff wij komen net terug van stappen en konden dus niet alles open zetten de hele avond nu nog 27,4 in huis. Maa zitten te wachten op pizza van thuisbezorgd, dus kunnen nu heerlijk echt alles open zetten…
Het is precies zo gebouwd dat ik heel veel ramen open kan zetten, maar bijna niks tegen elkaar… Dus dat tocht maar minimaal
Nu is het in de woonkamer wel afgekoeld tot 24,5… dat is iets
na 38 graden meegemaakt te hebben lijkt alles opeens mee te vallen, heerlijk weertje dit
Ik vrees dat ik toch de IJslandse Tinder op mijn telefoon moet gaan installeren als het zo door blijft gaan.
Yes!
Ik wil de zon teruhuhuhuggggg
Bij mij binnen is het alsnog niet helemaal koel Beneden heb ik sowieso weinig ramen. Maar boven was het afgekoeld, maar een paar uur later gewoon weer warm?
Haha leuk hoeveel reacties hier al zijn in een week tijd. Ik haaat de hitte en de zon en heb de enige leverbare tafelventilator bij Bol.com besteld vorige week als tweede ventilator. Nu hebben mijn vriend en ik allebei een eigen en die nieuwe is mega groot
Hier is het vannacht gewoon weer goor warm gebleven vies kloteland
Er staat niet eens wind. Hoe kan het nu ooit doortochten in mijn huis.
Ik wil het niet jinxen maar zelfs in limburg dichtbij een van de warmste plaatsen in NL wordt het nu vanaf 8 augustus steeds minder … 26, 24, 23.
Ik hoop het ZO.
Ik slaap zo slecht he en omdat het zo warm is voel ik me de afgelopen week al niet mezelf. Ik was gister ook laat thuis dus kon ook niet alles meer tegen elkaar open zetten.
Ik ga vandaag stug mijn herfstjasje uitzoeken op internet. Ook ga ik op pinterest kijken voor herfstoutfits.
Je moet toch wat he
Oeh, klinkt goed!
Ik moest net solliciteren. Heerlijk met dit weer, ben drie keer gesmolten. xD
Ik weet niet. Voor mijn gevoel niet zo, maar degene die het gesprek eigenlijk zou doen, kon niet weg waar ‘ie was, dus zijn vervanger was natuurlijk minder voorbereid. En ik had een black-out, ook heel fijn
Phoe het is toch een stuk warmer dan dat ik dacht dat het zou worden.
Ik heb ook zo veel haaruitval met dit weer. In combinatie met blote armen word ik helemaal gek van al die losse haren die blijven kriebelen overal.
Het is hier helemaal donker en een harde wind, kreeg net gewoon even kippenvel.