Klaag hier over het weer

genoeg te zeiken!

NEE :sob::sob::sob:

echt ROT OOOOOPPP!!!

https://www.ad.nl/binnenland/het-wordt-voorlopig-niet-meer-zo-extreem-heet~a533fb9d/

Ik kijk hier naar en verder nergens meer naar

1 like

Ik ben deze grijze bedoeling wel weer zat hoor, hoop dat de zon snel terug komt!! Verveelt veel minder snel vind ik

Pff dacht het vandaag wel beter zou zijn op het werk. Helaas heeft het lucht circulatie ofzo al een week storing. En geen ramen om open te doen. Zelfs dr ouderen hadden er last van.

Erg he. Ik word er echt leip van. Moet elke dag mn borstel leegplukken. Alsof ik al dik haar heb ofzo :expressionless:

1 like

koelt in de nacht gelukkig wel af

Kut weer. Ik dacht dat het koeler zou worden, maar ik zweet me kapot.

Koken op een gasfornuis is echt onmogelijk met dit weer.

Het is bedoening :grimacing:.

3 likes

Het scheelt in ieder geval wel ‘s morgens make-up op doen… dat heeft toch geen zin voor je op je werk bent is het er al af gezweet.

2 likes

Alsof 28 zo’n lekkere temperatuur is :disappointed:
Ik wil gewoon afkoelen!!!

1 like

nee tis verschrikkelijk, maar we moeten positief blijven

al word ik gek van al mn vrienden die zeggen aahhh jaaaaa wat een SUPER zomer

2 likes

Ik wil echt dat het flink gaat regenen zodat het hier eindelijk gaat afkoelen in huis. Het is namelijk nog steeds 31 graden in huis😑

2 likes

Huil, het beetje koelte in huis is alweer verdwenen :sob:

Zaterdag gaan we op vakantie en als ik terug kom kan het maar beter onder de 25 graden zijn. Ik kan echt een beetje boos worden over het feit dat het nog steeds zo warm is, mja beter word ik niet boos, want dan krijg ik het nog warmer.

3 likes

ik ging zojuist een ijsje halen bij de Venetiaan en tijdens mijn wandeling terug stond het zweet weer tot mijn nek.

1 like

Ja, was behoorlijk warm en ze hadden ook geen airco, haha.

@august Nooo :frowning:

Hier was het 25.5, maar nu is het weer 29 in huis. Te heet.

Je mag altijd hier op bezoek komen! Karren we met 120 naar de kust waar er een koel briesje staat!

1 like

Dat is wel erg vervelend. Ik hoop op een dikke vette regenbui met donder