Klaag hier over het weer

Ik ben zo blij dat ik over een tijdje van het zuiden naar het noorden verhuis. Altijd die ranzige benauwdheid hier, ben er helemaal klaar mee. Mijn vriend zit te klagen over de 24 graden in het noorden, ik zit hier weg te puffen bij NOG STEEDS 28 graden.

Precies! Even bitchen over t weer

Haha, dit heb ik dus ook xD

1 like

Ach, je ziet ze toch nooit meer, gok ik.

Iedereen die nog een verkoelend plekje zoekt is welkom in mijn gehucht aan de kust. Het is hier nu eindelijk “afgekoeld” er staat een windje en er is regen. :heart_eyes: Is waarschijnlijk van korte duur maar toch.

1 like

Gvd. In Zuid-Holland aan de kust is het 18 graden terwijl het in de Limboe rimboe nog 30 graden is.

3 likes

Haren wassen heeft geen zin scheren heeft geen zin.

Me :
e0c15f318c542aa439477c9124adf2f5

16 likes

wow hier begint het ineens enorm te waaien (midden nederland)

Hoi Muil!

1 like

Ja! Merk ook dat mijn tanden “vies” aanvoelen

1 like

Ik drink sochtends vers gepest citroen sap met water. Helpt ook goed tegen slechte adem.

1 like

Ik ben een kou liefhebber en dat weet mijn omgeving. En dat zelfs mijn zon aanbiddende en hitte liefhebbende vrienden zeggen dat ze het nu ECHT WEL VEEL TE HEET VINDEN dat vind ik dan echt heerlijk om te horen.

3 likes

Wtf, vorige week voorspelden ze voor deze week nog 24 graden. Het is 30 graden. Stom

Begon hier net te waaien en mijn moeder wilde heel panisch alles dichtdoen. :neutral_face: Lekker juist. Vlak daarvoor zat ze nog te zeuren dat er geen wind stond. :joy:

1 like

4 likes

Ja vind ik wel ( en het helpt met afvallen en maakt mn huid mooier) wel even na spoelen en heel even wachten met tanden poetsen.

1 like

Bah ik blijf maar zweten. Echt vervelend dat het overdag te heet is om wat te doen, maar 's avonds heb ik ook geen zin om nog schoon te maken en dat soort dingen. Blegh

Het is nog altijd 28 graden op mijn slaapkamer :cry:

Krijg zo’n koppijn van dit weer! En het duurt volgens buienradar nog wel een week of twee
:tired_face:

Het regent hier, echt heel hard. En vannacht wordt het het 14 graden. Jammer dat het wel weer warmer wordt de rest van de week.

1 like