Klaag hier over het weer

:woman_shrugging: Ik moet zo werken in een lange broek (want korte broek zit in de was). Heerlijk met dit weer, haha.

1 like

2 likes

Lekker buitje. ik wil ook :frowning:

Zie dat het nu inderdaad warmer wordt dan wat ze gisteren voorspeld hadden. Helaas.

Aah, dat is jammer! De regen wordt al weer minder, helaas.

IK BEN DIT WEER ZO SPUUG ZAT

3 likes

Ik ook! Ik wil herfst :cry:

3 likes

Ik zweet! Oh en ik zweet.

Het is godverdomme warm benauwd plakkerig weer! Ik ben er ook klaar mee. Beetje afkoelen mag het wel pfff

Dit weer is wel een goed excuus om nieuwe zomerjurkjes te kopen. Ben op mijn huidige zomergarderobe inmiddels wel uitgekeken.

Ik had vannacht bedacht dat ik echt niet nog een nacht in deze hitte wilde liggen maar er zijn gewoon nergens meer ventilatoren te koop. Ja op bestelling met een leveringstijd van heel lang​:sob::sob::sob:

Je moet het naar binnen gieten ( of met rietje) niet je tanden erin laten zwemmen.

Ik heb wel even een dieptepuntje vandaag hoor… ik ben al weken bezig zo min mogelijk thuis te zijn, omdat het echt niet uit te houden is binnen, maar ik wil gewoon lekker chill op mijn eigen bank hangen, zonder dat ik gek word van de hitte.
En het ziet er ook niet naar uit dat het snel beter wordt, ik kan letterlijk wel janken :sob:

Het waaide echt lekker vandaag.

O, en ik kom bijna niet meer in mijn schoenen? :confused:

Ik hoorde op de radio tijdens autorijden dat er tweede hittegolf aan komt en dat dat zelfzaam is :disappointed_relieved: .

JA VRIJDAG WORDT HET WEER 34 GODNONDEJU ECHT

1 like

OPBOKKEN NU JAAAAA

3 likes

Niet weeer. Ik zie ook dat het do tm za 30 graden of meer wordt hier.

Ik slaap al de hele week in het logeerbed op zolder. Op mijn kamer blijft het warm terwijl op zolder 4 enorme tuimelramen tegenover elkaar open kunnen, dus daar trekt het 's avonds goed door en koelt het af

1 like

1 pluspunt: het koelt in elk geval vannacht af.

2 likes

Volgende week is hier een gratis festival in de stad maar heb geen aars zin want als het niet regent is het serieus net the colonies qua stoffigheid (handmaids reference) en heb geen zin om daar met tig man rond te banjeren met hotpants aan omdat we qua temperatuur ineens in de derde ring van de hel leven (heb lekkere benen vind ik zelf, maar ik wil gfd weer eens een broek aan?!)

1 like

Dit x 1000. Ik ben een broekenmens en ik heb echt moeite met al die jurkjes. Staat me ook gewoon niet.