Ik wil geen warm weer zaterdag. Dan komt bezoek en dat willen we dan niet in ons huis doen.
Echt elke ochtend nadat ik me heb klaargemaakt om te gaan werken begin ik zo hard te zweten. Kom helemaal stinkend en plakkerig aan, bah.
Oh Nee, nee nee nee. Kan dat niet 1 dag later, dan ben ik weg hier.
Het is hier echt afgekoeld vannacht. Heb nu maar alles open gezet, maar weet niet of dat helpt voor zo’n korte tijd.
Voor het eerst sinds weken dat ik heb geslapen en niet wakker werd met een nat kussen van het zweet in mijn nek. Vooruitgang!
Vanaf 10 augustus word het 25 graden en lager in zuid limburg
Wel diep graven he, dan is het tenminste lekker koel.
Is het al 10 augustus?
YESSS dus in midden nederland minstens 5 graden kouder
We kunnen een aftel kalender maken
Oeh ja!
Of een adventkalender, met elke dag zonnebrand
En tegen de kust kan er wel nog wel eens stuk of 2/3 af!!
Nog maar 9 dagen bijna dood gaan. Zul je dan zien dat tegen die tijd de temperaturen weer omhoog gaan.
Dit hoop ik echt!
echt, wie bepaalt dat. ik vind dit nog geen 5 waard ja🖕🏻
Hoewel het hier in huis een stuk aangenamer is geworden na de koelere nacht (22,5 in de woonkamer) word ik wel goed pissig als ik ‘tweede hittegolf’ hoor.
Ik ben toe aan oranje blaadjes aan de bomen, paddenstoelen in het bos, pumpkin spice kruidnoten, thee van Pickwick (autumn storm en winterglow), warme chocolademelk, dikke sokken, stamppot, dekens haken, vestjes, XXL shawls en verregend thuiskomen en dan opwarmen bij de kachel.
De enige twee goede dingen aan dit weer zijn dat de was supersnel droogt buiten en dat ik meer energie opwek (via zonnepanelen) dan gebruik.
Misschien moet ik naar het opbiecht of impopulaire meningen topic, maar ik vind het weer de afgelopen dagen inclusief vandaag echt heerlijk . Kan er steeds beter tegen lijkt wel. Al hoeft 30+ van mij ook niet en een paar dagen regen zou ik (en de natuur!!!) ook wel waarderen.
Ik had de hele nacht mn raam wijd open en werd om 6 uur wakker omdat ik het koud had Toen heb ik lekker mn dekbed gepakt en dat was zoooo fijn!
Blij dat ik in Nederland woon, in Spanje en Portugal verwachten ze tegen de 50 (!!!) graden
woowowowooww NOPE
blijf maar lekker daar
Wooow! Net Death Valley, man.
Ik vind de warmte dit keer best te doen eigenlijk? Misschien omdat het 's nachts echt een stuk koeler is.