Inderdaad, en ook omdat de vooruitzichten iets beter zijn dan de vorige keer: bij mij komt de temperatuur geeneen keer boven de 30 en het is niet steeds een vol zonnetje, maar ook een wolkje (kan natuurlijk allemaal nog veranderen, maar ik ben ben de laatste weken vrij obsessief bezig geweest met het weerbericht en dit is een stuk positiever)
wow ik herken dat zo. steeds nieuwsberichten over het weer opzoeken en op fora alles erover lezen. ben er uiteindelijk mee gestopt, behalve hier het klaagtopic, en dat helpt al zo erg. scheelt toch al snel 3 graden als je je er niet zo mee bezig houdt en het gewoon op je af laat komen.
Ik geloof niks meer van regen totdat ik het in het echt zie haha. Er is de afgelopen maanden al zo vaak regen voorspeld. En vaak komt het niet verder dan een paar druppels of zelfs helemaal niks meer, terwijl de weer-app, buienalarm of buienradar dan wel aangaven dat er regen zou komen.
Echt tering weer godver fucking hel zeg, 8 augustus afkoelen? Dacht het niet het wordt 8 augustus 33 fucking graden
Ik word oprecht met de dag banger dat het in oktober nog 25 graden gaat zijn
Die van haar is ook vanaf 11 aug en die van jou tót 11 aug
jouw titel hahahhaa
Ik ook! (En ook niet het paard. Brrr, paarden)
Nou dat wordt een groepsreisje dan.
Gezellig! Ben je in elk geval niet eenzaam als het bijna niet licht wordt in de winter.
Een andere omgeving doet verder wonderen voor een writer’s block iig
Ja, zal daar iets minder last hebben denk ik. Hier smelten mijn hersenen van.
kut zon. maar wel een mooie foto van de ondergaande zon op mijn insta perfect feed, dankje zon.
i cant
Woon jij in een bunker?
Trol
Nou bij m’n h&m bestelling zaten iig 2 ‘kan nog net op kantoor’ moomoo’s die een beetje luchtig zijn. MAAR IK WIL EEN BROEK AAN OF MIJN NIEUWE PANTERJURK MET LANGE MOUWEN. Wss kan dat pas weer in november