Ik bezorg eten als bijbaan en het is zooooo warm in de brandende zon met mijn lange broek
Hoezo blijft de weersverwachting voor de komende week op fucking warm en zonnig staan
29, 29, 28, 26,28,32,30,24⦠Echt janken dit
Ik ben er verdomme echt helemaal klaar mee. Ik wordt er gewoon boos van.
Uit protest had ik gisteren een lange zwarte broek aan gedaan maar daar had ik alleen mezelf mee. Nu zit ik dus weer met blote benen en ik haat dit.
als ik nu een zomerslaap ga houden van ongeveer een week, word ik dan wakker in betere tijden? ik hoop het zo. welterusten
Dit bericht maakt me agressiever dan zou moetenā¦
Ik ben dit weer echt behoorlijk zat, maar wat het nog ondraaglijker maakt is dat er met deze hitte zoooooveeel mensen zijn die naar zweet stinken. In de UB ging net een jongen naast me zitten, nou ging nog net niet over mān nek. En van de week in de trein was het ook al niet te harden.
Ik vraag me altijd af of mensen dat zelf niet ruiken? Afgelopen week was er bij ons ook een collega die vreselijk naar zweet rook.
Als ik zoān geur bij mezelf zou ruiken, dan investeerde ik in echt goede deo, nam ik verfrissingsdoekjes mee en een extra shirtje.
Ok heb een wasmand (kan ik in staan en mezelf met een beker overgieten) emmer en gieter gevuld en lig nu op mijn oude matras op t dak. ZO HEET GEWOON!!! Water gaat straks allemaal bij de planten dus geen verspilling. Moet buiten blijven want anders wordt het binnen te snel te heet
Pluim ziet er beter uit volgende week, gelukkig
ah di en wo nog even schuilen in mijn bunker en dan YESSSS
Haha de voorspellingen voor volgend weekend zijn dus nogal regenachtig en een stuk kouder terwijl ik net 2 weken geleden een weekendje naar de kust heb geboekt achja dan maar lekker uitwaaien
Nou had frieten gehaald want te warm om te koken. Echt meeega honger want had overdag niet goed gegeten. Koelen die frieten ook gewoon niet af omdat het hier een miljoen graden is he??
Mijn chocolade smelt dus vanaf ik die verpakking opendoe, zoān vies plakkerig gedoe
Het viel hier de afgelopen dagen nog best mee, maar vandaag is echt weer ellende
Dik zijn met dit weer helpt ook niet echt
Ik heb al een week een reep chocola liggen in mijn tas die ik niet meer durf aan te raken. Dat moet op zijn minst een hele kleffe bende zijn nu.
Ik heb vandaag ook een paar keer mān adem moeten inhouden toen ik door de rayons liep in de supermarktā¦
Het wordt hier dinsdag gewoon weer fakking 34 graden. HOUDT HET DAN NOOIT OP?! /zwartboekmodusuit