Het houdt niet op niet vanzelf…
Ik ben er ook helemaal klaar mee. 25 graden is ook oké!
In de volkskrant staat dat het vanaf woensdag wisselvalliger en koeler gaat worden <3
nog even volhouden!
WINTER IS COMING
Ik was gisteren in de stad en bij de h&m hingen er al herfstspullen en bij de action lag de herfstdecoratie al.
Het begin is er
Ik werd hier echt chagrijnig van. Sta je in een bloedhete winkel, hangt er overal warme kleding.
En nu ben ik chagrijnig omdag mijn jurk aan mijn lijf plakt.
Haha ja snap ik ook wel. Maar ik kon alleen maar denken: herfst komt ooit
Mijn korte broek is stuk Rits gaat niet meer dicht. Vorige keer heeft de bestelling alleen drie weken geduurd, dus ben bang dat als ik een nieuwe bestel, t geen mooi weer meer is als ie binnenkomt xD
Zo heb vandaag veel moeten lopen op het werk. Bloedheet.
Mooie zweetplek onder mijn oksels.
Ik weet dat het nu super heet is en dat dit het klaagtopic m.b.t. het weer is and all maar we gaan 21/ 22 graden nu toch geen winter noemen, eh
Daar zit ik dan, gestrand op een druk station met veel mensen met kinderwagens en jankende kinderen, in de hitte omdat er een bermbrand is. Wat wil je nog meer.
wow dit had ik kunnen schrijven
Even geen zin om alles terug te lezen (door de hitte, Haha ) , maar wie heeft de truc met ventilator en 2 bevroren flessen water geprobeerd?
♀️ Bij mijn vader en stiefmoeder thuis dan. Hun doen dat altijd en werk super goed. Ze hebben meerdere flessen in de diepvries en dan bijvoorbeeld 2 ervoor zetten, als die gesmolten zijn de 2 andere ervoor zetten en de oude weer terug in de diepvries. Het is niet dat je ineens Noordpool wind hebt, maar wel wat koelere eind dat normaal.
Oh beter! Nou de flessen staan al aantal uur in de vriezer, ben benieuwd!!
Ugh, het is zelfs te warm om te liggen of te zitten, ik zweet me te pletter.
Het is te heet, en dan ga ik volgend weekend 2 dagen naar een festival. En wat geven ze op REGEN… nu hoeft het ook echt geen 30 graden met zon te zijn, dan val je spontaan dood neer, maar alsjeblieft geen regen
druppels, je hoeft echt niet te vrezen voor druppels. die zijn tegen die tijd toch allang verdampt
Net mijn 4e ijslollie uit de vriezer gepakt als avondeten.
Daarom dus all black bottoms all the time met dit dodelijke weer #teamzwanus
Hier werkte het niet