Klaag hier over het weer

Ik heb eindelijk een ventilator en ik snap niet hoe ik het zonder heb kunnen overleven.

Edit: het is ook echt super chill icm een plantenspuit. Iemand even laten sprayen.

Ik zweet me kapot, en dat stinkt. Dus ik kan wel 20x op een dag gaan douchen. Is niet goed vooe het milieu want watertekort. Dus ik stink gewoon verder en haat de zon

Ik mag zometeen in donkere lange broek op een festival werken

Ik zag vanmorgen twee vrouwen met lange jeans op de fiets. Mijn benen hebben vanaf halverwege de dij naar beneden al WEKEN geen stof gezien en ik stierf in m’n dunne jurkje al op de fiets :cry:

1 like

Warm in huis.

Nondeju hey, net een afspraak gehad en echt op m’n gemak gelopen en zo maar toch zweette ik me naar. Nu zit ik uitgeteld op de bank en heb ik nergens meer kracht voor. Ben ook nog eens ongesteld dat is ook echt een feestje met dit weer zeg…

Nadeel van een leren bank, ik blijf er de hele tijd aan vastplakken

2 likes

Ik heb het zo gehad met al dat schijt weer, dat ik uit pure armoede zonsverduisterend folie op ramen heb geplakt
Ghetto style. Zie wjekw foto

1 like

Wat doen jullie tegen schurende bovenbenen als je een kort zomerjurken aan hebt? Ik heb zo’n broekje van de Hema eigenlijk is het een figuurcorrigende broek maar die pijpjes zijn te lang…

Al mijn jurkje te kort is voor zo’n broekje (of het broekje te lang, wat je wil) dan heb ik een speciale crème tegen het schuren. Van Vevina is de crème en werkt echt goed.

Update: het was buiten ook warm maar binnen is het warmer dan buiten :weary:
(Ik heb de hele week overdag in de airco op werk gezeten, dit is even wennen…)

Bij de AC tion!

Ik heb speciaal voor dit weer een bralette gekocht. Het liefst loop ik in alleen een string door het huis, maar we wonen in een appartement op de eerste verdieping dus je bent wel heel zichtbaar vanaf de straat. En daar lopen praktisch de hele dag mensen met honden, buren, mensen die een dagje aan het fietsen zijn etc. Dus dat is net een beetje te zichtbaar allemaal. Dus de bralette in combinatie met een kort, simpel broekje is dan nog wel oke.

Nee. Ze hebben van die kleine aluminium flesjes (bij het haarspul) en die geven een fijne nevel :slight_smile:
Leukste is, verschillende kleurtjes en geloof 1 euro maar

Soms hebben ze ook deze!

Ook een ideaal ding

En hoe lang helpt dat bij jou? Ik lees er wel goede reviews over! Ga maandag even kijken bij de Etos.

O, eens kijken van de week. Wij hebben een plantenspuit die niet meer vernevelt, heel handig.

Ik heb vandaag tijdens mijn werk meerdere keren water over mijn hoofd gegooid :joy: En ben er een keer mee onder een pompje gaan staan. Mensen op een terras zaten me beetje uit te lachen, maar boeiend. Ik moet werken, zij niet.

Ik ook. Echt het moet regenen en koud zijn, anders gaat mijn visite op het balkon zitten en ik haat buiten zitten.

Ligt eraan… als het 25 graden is kan ik er wel een werkdag (8uur) mee vooruit. Is het echt 30+ of heel broerig/benauwd. Dan denk ik 4 uur. Maar je hoeft per keer niet zo veel op te smeren, dus je doet echt lang met een tube.

1 like

Ik ben even te lui om alles terug te zoeken maar;

Voor schurende bovenbenen doe ik die odorex extra dry dep stick op het “dikste” deel van mijn bovenbenen deppen en herhaal dit 3 a 4x per week zoals op de verpakking staat en dit werkt voor mij echt goed! Gebruik dit ook voor gekleurde jurkjes of shirtjes zodat ik geen mega zweetvlekken krijg met dit weer.

Voor degene met mist sprays/plantenspuiten/setting sprays, zet deze ook eens in de koelkast voor je het sprayt :heart_eyes::heart_eyes: