Klaag hier over het weer

Mijne is kapot :sob:

Bij zo’n reissetjes zit meestal ook zo’n kleine sprayflacon, dus in zo’n leeg setje waar je dus je eigen shampoo etc in kunt doen!

Kut nu zie ik ineens dat het vet afkoelt vanavond, zit ik hier in mn hemdje en korte broek op een tuinfeest vanavond :sob:
Niks bij me natuurlijk

Ze zullen toch vast wel een vestje of dekentje hebben die je mag lenen? :blush:

Vandaag heel de dag gewerkt en eten bezorgt in de hitte. Nu heb ik koud gedoucht en lig ik heeeerlijk op het balkon in de wind. Love it

Heerlijk dat het zo afkoelt. Heb zelfs een trui aangetrokken <3

1 like

Ik zit buiten met een dekbed (en de kat), vond het frisjes. Maar dit is lekker, ideaal om op adem te komen :heart_eyes:

2 likes

ben aan het kamperen en het is gewoon koud :sob:

1 like

Ik word net wakker en zie de zon door de gordijnen en ik word er gewoon boos van. Oprotten ik wil wolken vandaag!

Het is buiten redelijk koel maar kan m’n raam enkel kiepen want anders is mn kat ervan door. Heb in de andere kamers wel zoveel mogelijk open gezet dus hopelijk koelt de rest van het huis tenminste af.

Waarom gaat het nou regenen vanaf woensdag? :cry:

Ik was gisteren en vanochtend in Death Valley, het was 49 graden. Diep vanbinnen wilde ik eigenlijk de 50 aantikken, maar niet gebeurd.

2 likes

Komt er over drie dagen dan eindelijk een einde aan deze ellende!!! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: let it rain en let it tien graden afkoelen!

9 likes

Nou vandaag en morgen wordt het ook nog bloedheet. Zo geen zin in.

1 like

maar daarna… -dansende banaan-

2 likes

Tweede hittegolf een feit. Nou het voelt als de vijfde.

4 likes

Ik kan me zo slecht concentreren op werk met dit weer, vooral omdat ik zo slecht slaap ):

echt zo klaar met die grafhitte

2 likes

Nog heel even. Woensdag wordt het iets koeler.

2 likes

Dit is wel zo’n beetje hoe ik me voel over het weer van de afgelopen tijd, haha ga echt stuk om haar
https://www.youtube.com/watch?v=a6tKJvWWDP4

(hee waarom worden het ineens geen filmpjes meer?)

1 like