Het word tijd om niet meer oranjegezind te zijn en homeboy van IJsland te worden.
ik ga morgen om 10:00 bij het meer liggen en om 18:00 pas naar huis!!!
Ik moet morgen weer werken, al mag ik nu blijkbaar tot middernacht post bezorgen.
Worden de mensen in mijn wijken vast heel blij van, als ik om half 12 's avonds aan de brievenbus rammel.
Collega zei vandaag ahh eigenlijk moet ik morgen echt vrij nemen, dan wordt het zulk lekker weer!
Morgen werken van 8-8 geen straf in de klimaatbeheersing, woensdag genieten van het weer (met 30 kan ik dat nog) en dond janken van geluk als het regent. Wel pas regenen na 8 aub zodat ik droog op werk kom alsjeblieftdankjewel
Ik ben een week in Zuid-Frankrijk geweest en ging helemaal kapot van de hitte. Nog nooit zoveel gezweet in mijn leven. Maar goed, daar was een groot zwembad waar ik 4 dagen heb doorgebracht. En nu moet ik morgen weer werken. In 37 (?) graden zonder airco. Ik haat werken wanneer het heet is
Nog1dagnog1dagnog1dag
Regen en wind, komt u maar
omg dit heb ik dus ook, gewoon maanden al binnen zonder mn normale, eigen ritme. verschrikkelijk.
Lange jurk/rok?
Haha dat sowieso, ik vind een lange altijd wel fijn. Kun je ongegeneerd een beetje met je benen open zittten zonder dat iemand het doorheeft
Niet te doen, ik loop ook continu in hetzelfde. En bij jurkjes zit ik dan weer met schoenen te klooien. Voor je dan een combinatie hebt is 97% van de kastinhoud al uitgeschakeld
Hahahaha. Nah is ook niet chill nee.
Ziekmelden? (Grapje grapje)
Kun je nog iets wat je met dit weer vaker hebt gedragen ff met de hand wassen vlug en buiten hangen, is t morgenvroeg wel droog?
Ik had vandaag een lange broek aan, maar was maar een halfuur buiten ofzo. Morgen trek ik mijn enige korte broek weer aan.
Hahahaha die edit
Lijkt me een goede keuze!
Ik trok het vandaag zo slecht. Waarschijnlijk omdat ik veel overgewicht heb. Overal kwam zweet vandaan. Uit mijn knieholtes, het stroomde over mijn rug bah. En sommige mensen liepen nog heel fashionable erbij en dan denk ik hoe dan??? Ik ben echt een bezwete tomaat. Ik hoop echt dat dit minder gaat worden als ik meer ben afgevallen, ik voel mijzelf de hele dag vies.
Ik ben het echt helemaal zat. In huis word het niet koeler dan 27,5 graden! Laat de regen en afkoeling maar komen.
Gatverdamme had me zo verheugt op woensdag maar , zie dat het alweer warmer word. Zou eerst 22 worden staat nu weer 26 bij. Houd het dan nooit op.
Mijn vriend en ik komen pas om 1700 thuis vandaag. Kunnen we dus niet eerder luchten.
Nou dames, nog 1 dag 30+ graden doorstaan, en een plaknacht van 20 graden, en dan komt er verkoeling aan.
Vervolgens hopen, bidden en regendansjes doen dat die grafhitte niet nog eens terugkomt de komende weken.