Op weeronline staat ook echt “het wordt bloedheet”.
Ik ben blij met de airco op werk.
Ja nu wordt het donderdag ook weer 29 ipv 25 en onweer dus dat wordt een gore plakboel en er begint dan een festival hier in de stad en wil graag gaan maar geen zin om daar plakkieplakkie heen te gaan GVD
Ik hoop dat vandaag te doen is, en dan vanaf morgen hopelijk wat koeler weer.
Zie er wel tegenop als ik straks thuis ben, denk dat ik toch maar de airco aan ga doen en hopelijk kan ik snel het huis luchten.
Denk dat het bij mij wel sneller kan, mijn huis is 31 graden
Vanochtend om half zeven alles open gezet. Afgekoeld tot ‘wel’ 27 graden. Dat wordt nog wat vandaag. Blij dat er een break komt en we eventjes af zijn van alle hitte. De vraag is alleen hoe lang.
Ik kan niet wachten op de regen van aankomende dagen!!!
En 21 graden vrijdag!
Ja , heb ik eindelijk weer een huis i.p.v. een sauna.
Ik ga die nacht ook zo heerlijk slapen.
Vandaag op kantoor zonder airco werken terwijl ik thuis in de airco had kunnen zitten/werken…
Mijn senior stuurde de dagelijkse e-mail door waar hij ook in had gezet dat het mogelijk morgen gaat regenen :’).
Ik kan het niet meer aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. De airco is al twee weken kapot op het werk, er is ruzie met de verhuurder waardoor het nog steeds niet gemaakt is en als klap op de vuurpijl gaan de rolluiken niet meer dicht (die houden nog enigzins de warme tegen want 3/4e is hier van glas)
Wat een ellende allemaal. Ik hoop dat mijn baas om 3 uur zegt ‘Jongens, het is niet te doen, laten we allemaal lekker gaan.’ Maar dat zal wel niet
ik moet straks werken tot vanavond met maar één pauze, is fysiek werk en zonder airco word een beetje panisch als ik er teveel over ga nadenken dus laat het maar op me af komen…
Morgen en overmorgen ineens alsnog 27 graden?! Wat is dit
Ik geloof er niks meer van dat het ooit nog gaat regenen. We zijn gewoon met z’n allen alvast in de hel beland.
Ik bied aan iedereen aan dat ze bij mij op zolder mogen komen slapen. Overdag is het daar ongelofelijk warm, maar er zitten 4 grote tuimelramen in die tegenoverelkaar zitten, dus zodra het ook maar een beetje afkoeld, trekt het door en koelt het er enorm snel af. Ik slaap al 2 weken op zolder.
Zelfs als je half naakt over straat loopt ga je gewoon kapot van de zweet.
Jullie zijn allen bij mij thuis uitgenodigd! Het is hier best lekker (24 graden) en heb zelfs mijn deuren naar de tuin openstaan.
Maar dit is natuurlijk een topic om te klagen. Ik heb geen zin om zo mijn hond uit te laten, want buiten in de boze wereld is het niet te doen.
Hier verstond ik echt geen zak van afgezien van Wa is t heeet