haha oooh I feel you. Ik moest gister ook huilen omdat ik niet kon slapen en ik het zo warm had, en toen kreeg ik hoofdpijn en dat maakte het allemaal nóg erger en aaah #dramaqueen #maarechtstoppennumetdatweer
Waarom staat dit topic niet bovenaan?! Het is zoooooo warm.
Ja duh net alsof jullie dat niet door hebben. Doet me denken aan iedereen die op social media post dat het bijv. sneeuwt, tjoh had ik echt zelf nog niet door
Laat dan een van de uitgenodigden de hond uitlaten.
Oeh, dat is een heel goed idee!
Ik koop geen kleding die je moet strijken
Gewoon komende donderdag strijken.
Hahahaha, dit doe ik ook!!
Ik moet naar de supermakrt fietsen, maar ik wil gewoon echt niet hahah. Dan kom ik daar helemaal bezweet en blegh aan. Echt haat het.
Ga met de bus hahaha
Ik zie al genoeg af van deze kakhitte, maar nu ben ik ook nog eens ongesteld geworden echt FML
Hahaha nee want mijn ov is verlopen ellendee
Ik lig op de bank met een bikini aan, zweet me rot en vervolgens bedenkt mijn kat (die fluffig AF is) dat tegen mij aangaan liggen een heel puik plan is. Bedankt kat.
wè is ut heet, wè is ut heet, munne kiel die plèkt en mun oksel vlèkt joah mn nek sta vol mee zweet wè is ut heet, wè is ut heet, als ge zwit dan witte dit in oeteldonk doar is ut heet
Nou mijn boodschappen probleem heeft zichzelf opgelost! De buurman kwam vragen of we bami met kip wilde hebben. Want wij hebben de auto weg gehaald van de parkeerplaats, zodat zij een springkussen erop kunnen zetten vandaag. En dan hoeven we niet te koken! Zo lief!!
Hahaha misschien kan ik die dan sowieso nog bestellen. Gewoon even een rondje om af te koelen . Nee, volgens mij is Über niet zo iets groots hier in Breda.
Ik vind de invloed die die hitte op me heeft echt heel kut. Ik slaap kut, ik eet kut, ik sport niet, ik heb nergens zin in, je bent er ook de hele dag mee bezig (alles open, wanneer is het buiten koud genoeg, ventilator verslepen, airco op werk weer te koud, altijd insmeren helemaal)
Ik moet nog vier uur werken, werk al vanaf vanochtend in een dikke blouse en zwarte broek tot over de knie. Heb wel net mn dichte schoenen verruild voor slippers, maar die moeten ook weer uit straks. Hier is geen airco en afgezien van de pauze ben ik continu aan het lopen en tillen
Kreeg wel net een ijsje… joepie
Precies dit is waarom ik de hitte haat. Je kan het niet ontvluchten en het heeft invloed op alles, veel meer dan kou of regen heeft.
Kom d’r aan, even m’n pyjama pakken
Ik heb mijn werk ook weer overleefd. Kreeg wel een ijsje van iemand en toen zelf ook gehaald waarvan ik er inmiddels alweer 2 op heb.
Ben voor de verandering ook weer eens duizelig en misselijk (hoera, hoera. Is door de warmte en komende ongesteldheid )