Klaag hier over het weer

Smeer je je echt braaf in elke keer? Ik ben echt helemaal pro insmeren uit huidoogpunt, maar ik haat dat geplak van dat spul. Als ik bijv. gewoon werk smeer ik me niet in, maar ik kom dan ook max. tien minuten in de zon.

Aan de andere kant, alles plakt toch al met dit weer :joy: zonnebrandplak kan er ook nog wel bij.

Waaaah ik heb een vriend beloofd samen te gaan spinnen maar ben nu al zo afgemat door de warmte :(((( ik wil niet.

1 like

Vooral als ik inderdaad langer dan tien minuten buiten ben, maar mn gezicht wel altijd. En nu met iets hogere factor.

Elke keer als ik mijn arm omhoog doe, guts er zweet onder mijn oksel vandaan waarmee je een heel zwembad kunt vullen.

It’s coming!!! :tada:

6 likes

Yeeh!! Massaal als grote boze wolf de wolk de grens over blazen? :smiley:

2 likes

Ik ben zo blij dat de hitte na vandaag voorbij is.
Ik ben vandaag voor het eerst gaan werken na mijn operatie. Ik heb anderhalve week zeer weinig gedaan en ben veel binnen geweest i.v.m. herstel. Ik dacht dat ik niet goed werd toen ik de deur uitging vanmorgen. Zo smerig warm al toen.

Ik hoop op een gigantische onweersbui en koele wind :heart_eyes:

1 like

Ik moest met de bus vandaag. Wat een ellende.

dit plz

10 likes

Het is hier op het moment nog 37 graden en vannacht wordt het niet koeler dan 24. Kill me now :cry:

1 like

Zo zat ik 1 minuut geleden serieus nog

Vind het ook echt irritant dat mijn knieholtes zweten, wil gewoon chill op de bank zitten. Oh de bank is ook een ergernis want is (nep?)leer dus plak vast als ik in m’n onderbroek op de bank zit.

1 like

regent het al ergens :joy:? Moet op tijd naar bed want morgen gaat om half 5 het wekkertje weer maar het is hier nog 35 graden binnen

Zat net 40 minuten lang in een overvolle trein ZONDER AIRCO nadat de vorige twee uitgevallen waren en overal chaos was my god dacht dat ik t niet zou overleven

Ik doe vast een regendansje

Ik keek een uur geleden op buienradar, zou om 20u gaan regenen. Nu is de bui gewoon om ons heen gewaaid grrr

Hahahaha ik ga stuk om die gifjes
Morgen zou het koeler moeten worden. Dus hou vol mensen :heart:

Aaahghghhgh ik zette net de ramen open is het buiten nog steeds 30 graden ofzo. Fuckkk

Godverdomme de hemel zit potdicht maar regen komt er niet uit hoor. Die nutteloze kutwolken van niks houden dan nog eens lekker de warmte binnen ook :mad:

Ik had vandaag enorme last van een drukkend gevoel op de borst, misschien door het teveel aan ozon of whatever maar jezus ik heb echt wat frisse lucht nodig.

3 likes

Wij krijgen zo te zien ook niets meer :cry:

zo gaat het de hele zomer al :cry:

1 like

Ik ben zo ONGEDULDIG!!!