Klaag hier over het weer

dit plz

10 likes

Het is hier op het moment nog 37 graden en vannacht wordt het niet koeler dan 24. Kill me now :cry:

1 like

Zo zat ik 1 minuut geleden serieus nog

Vind het ook echt irritant dat mijn knieholtes zweten, wil gewoon chill op de bank zitten. Oh de bank is ook een ergernis want is (nep?)leer dus plak vast als ik in m’n onderbroek op de bank zit.

1 like

regent het al ergens :joy:? Moet op tijd naar bed want morgen gaat om half 5 het wekkertje weer maar het is hier nog 35 graden binnen

Zat net 40 minuten lang in een overvolle trein ZONDER AIRCO nadat de vorige twee uitgevallen waren en overal chaos was my god dacht dat ik t niet zou overleven

Ik doe vast een regendansje

Ik keek een uur geleden op buienradar, zou om 20u gaan regenen. Nu is de bui gewoon om ons heen gewaaid grrr

Hahahaha ik ga stuk om die gifjes
Morgen zou het koeler moeten worden. Dus hou vol mensen :heart:

Aaahghghhgh ik zette net de ramen open is het buiten nog steeds 30 graden ofzo. Fuckkk

Godverdomme de hemel zit potdicht maar regen komt er niet uit hoor. Die nutteloze kutwolken van niks houden dan nog eens lekker de warmte binnen ook :mad:

Ik had vandaag enorme last van een drukkend gevoel op de borst, misschien door het teveel aan ozon of whatever maar jezus ik heb echt wat frisse lucht nodig.

3 likes

Wij krijgen zo te zien ook niets meer :cry:

zo gaat het de hele zomer al :cry:

1 like

Ik ben zo ONGEDULDIG!!!

Kat ik geen regenmeter koppelen aan mijn telefoon zodat ik weer gewekt wordt als het plenst? :frowning:

Eerst stond er begin volgende week nog 24
Nu alweer 26
Als het godverdomme elke dag met 2 graden stijgt is het straks hittegolf nummer tachtig
Wtf
Hoe zou het in september zijn mensen?

Ik weet echt niet waar ik het moet zoeken. Het is nog 28 graden buiten.

Ik zag in Kopenhagen allemaal mensen met een soort band om hun nek. Snapte er eerst niks van, tot ik besefte dat dat van die verkoelende dingen zijn, die je ook voor honden hebt. En omdat het dan om je nek zit koelt het je lichaam sneller af. Zag er niet uit maar best handig.

5 likes

Ik ben in ieder geval blij met jullie als lotgenoten. En mijn nieuwe ventilator.
M’n collega’s vonden het jammer dat het weer vanaf morgen “zo slecht” zou worden.

1 like

Hoe warm wordt het bij jullie vanaf morgen dan? Bij mij nog elke dag 26 of 27 graden en zondag zelfs 31 :sob:
Oke het is een verbetering maar het mag nóg 5 graden kouder hoor

1 like

Hier wordt het 20/22 en zondag 26.

2 likes

Vandaag was het hier 36° en morgen 26° dus ik vind 't al een verbetering haha

1 like