Oké het zou van 22:00 tot na middernacht gaan regenen en onweren. Het werd sinds 20:00 al donker buiten en ik kijk nu net blijft het opeens droog verdomme .
Misschien wil m’n kat daarom niet bij me liggen, ik stink…
Hier ook nog geen regen :’(
Niet dat ik de weer app van iPhone nou zo vertrouw, maar hij geeft bij mij al geen regen meer aan…
Ik ook
Ik hoop dat ik door al dit gezweet magisch afval ofzo.
Same
29 graden nog buiten… het universum wil ons op de laatste hete kutdag nog even een klap na geven met een verschrikkelijke nacht
Ja dit gevoel heb ik ook man, echt valse hoop op beterschap.
Oke het is toch wel heel erg warm in mijn kamer. Heb het raam maar dicht gedaan want had het gevoel dat het alleen maar warmer werd. Misschien over een uur maar weer open doen.
hallo waar is de zuurstof, kom terug.
Ik kan het gewoon niet aaaaaaaaaaaaaaaaaan
Jaaaaa het regent hier!
Dat ruikt zo lekker😍
(Nog steeds wel heel heet hier in huis though)
Is een klamboe een idee? Ik ga er ook een halen (vierkante 2 persoons)
Haha dat snap ik ook echt niet, 22 a 24 graden slecht weer noemen en 35 graden lekker weer. Lekker een benauwd huis, zo lekker dit weer. Met elke beweging zweten, ja echt super mooi weer.
Het is hier ineens een soort van aan het stormen…
Was het doordrinken tot 6 uur in de ochtend
Ik kan ook echt niet met een ventilator slapen! En toen ik nog een donzen dekbed had vond ik dat in de zomer ook fijn. Is zo luchtig ofzo! Heb nu een anti allergisch cocoon dekbed wat op dons zou moeten lijken, maar die hoezen van anti allergische dekbedden maken het gewoon al minder luchtig
Jaaaaa doen echt zo ideaal
@Kruiswoordpuzzel ik woon ergens waar het blijkbaar NOOIT regent als het bij anderen wel regent en ik kom hier om te klagen niet om nog harder te huilen uit jaloezie dat jij wel regen hebt