Kat ik geen regenmeter koppelen aan mijn telefoon zodat ik weer gewekt wordt als het plenst?
Eerst stond er begin volgende week nog 24
Nu alweer 26
Als het godverdomme elke dag met 2 graden stijgt is het straks hittegolf nummer tachtig
Wtf
Hoe zou het in september zijn mensen?
Ik weet echt niet waar ik het moet zoeken. Het is nog 28 graden buiten.
Ik zag in Kopenhagen allemaal mensen met een soort band om hun nek. Snapte er eerst niks van, tot ik besefte dat dat van die verkoelende dingen zijn, die je ook voor honden hebt. En omdat het dan om je nek zit koelt het je lichaam sneller af. Zag er niet uit maar best handig.
Ik ben in ieder geval blij met jullie als lotgenoten. En mijn nieuwe ventilator.
Mān collegaās vonden het jammer dat het weer vanaf morgen āzo slechtā zou worden.
Hoe warm wordt het bij jullie vanaf morgen dan? Bij mij nog elke dag 26 of 27 graden en zondag zelfs 31
Oke het is een verbetering maar het mag nóg 5 graden kouder hoor
Hier wordt het 20/22 en zondag 26.
Vandaag was het hier 36° en morgen 26° dus ik vind 't al een verbetering haha
OkƩ het zou van 22:00 tot na middernacht gaan regenen en onweren. Het werd sinds 20:00 al donker buiten en ik kijk nu net blijft het opeens droog verdomme .
Misschien wil mān kat daarom niet bij me liggen, ik stinkā¦
Hier ook nog geen regen :ā(
Niet dat ik de weer app van iPhone nou zo vertrouw, maar hij geeft bij mij al geen regen meer aanā¦
Ik ook
Ik hoop dat ik door al dit gezweet magisch afval ofzo.
Same
29 graden nog buiten⦠het universum wil ons op de laatste hete kutdag nog even een klap na geven met een verschrikkelijke nacht
Ja dit gevoel heb ik ook man, echt valse hoop op beterschap.
Oke het is toch wel heel erg warm in mijn kamer. Heb het raam maar dicht gedaan want had het gevoel dat het alleen maar warmer werd. Misschien over een uur maar weer open doen.
hallo waar is de zuurstof, kom terug.