Klaag hier over het weer

Ik kan het gewoon niet aaaaaaaaaaaaaaaaaan

2 likes

Jaaaaa het regent hier!
Dat ruikt zo lekkeršŸ˜

(Nog steeds wel heel heet hier in huis though)

1 like

Is een klamboe een idee? Ik ga er ook een halen (vierkante 2 persoons)

2 likes

Haha dat snap ik ook echt niet, 22 a 24 graden slecht weer noemen en 35 graden lekker weer. Lekker een benauwd huis, zo lekker dit weer. Met elke beweging zweten, ja echt super mooi weer.

1 like

Het is hier ineens een soort van aan het stormen…

1 like

Was het doordrinken tot 6 uur in de ochtend :joy:

1 like

Ik kan ook echt niet met een ventilator slapen! En toen ik nog een donzen dekbed had vond ik dat in de zomer ook fijn. Is zo luchtig ofzo! Heb nu een anti allergisch cocoon dekbed wat op dons zou moeten lijken, maar die hoezen van anti allergische dekbedden maken het gewoon al minder luchtig :disappointed:

Jaaaaa doen echt zo ideaal

@Kruiswoordpuzzel ik woon ergens waar het blijkbaar NOOIT regent als het bij anderen wel regent en ik kom hier om te klagen niet om nog harder te huilen uit jaloezie dat jij wel regen hebt :sob::sob:

Het koelt hier ook niet af, maar af en toe waait het gelukkig een beetje…

Wat ik ook doe, hoe ik ook lig ik blijf het super warm hebben. Vooral zweten tussen de knieholte is echt vreselijk. Douchen helpt ook niet :sob:

Ik ben eigenlijk best bereid om naar mijn vriend te rijden om bij hem te slapen, omdat zij daar eindelijk regen hebben. Alleen moet hij morgen weer vroeg op om te gaan werken.

Hopelijk kloppen de voorspellingen en heb ik over een uur ook regen hier.

Het gaat hier nu wel hard waaien. Kan echt niet slapen terwijl ik daar meestal niet zo’n last van heb :frowning:

Vind dat geluid van de wind ook irritant en mijn luxaflex klappert maar om het raam nou dicht te doen :roll_eyes:

Fel onweer hierzo, lekker fris die wind :slight_smile:ļø :ok_hand:t2: Super veel bliksem en donder na elkaar, nog nooit meegemaakt dit :no_mouth:

1 like

Het onweert olee olee :grin: .

STOOOORRUUUUUUUMMMMMM

2 likes

:cry: Hier is niks. Geen regen, geen storm, geen onweer.

Jaaaaa heerlijk, eindelijk!

Jaa omg ik ben net gewoon buiten in de regen gaan staan (maar snel naar binnen want hele harde onweer :see_no_evil: haha)

5 likes

Ik zit buiten in de regen en volgens mij koelt het eindelijk een beetje af hier! :heart:

Update: ik ben naar binnen gegaan want ik kreeg het zelfs koud haha

1 like

Ik woon dus precies op de plek waar het onweer en regen net langs af gaat.

Gvd.

1 like