Klaag hier over het weer

Het koelt hier ook niet af, maar af en toe waait het gelukkig een beetje…

Wat ik ook doe, hoe ik ook lig ik blijf het super warm hebben. Vooral zweten tussen de knieholte is echt vreselijk. Douchen helpt ook niet :sob:

Ik ben eigenlijk best bereid om naar mijn vriend te rijden om bij hem te slapen, omdat zij daar eindelijk regen hebben. Alleen moet hij morgen weer vroeg op om te gaan werken.

Hopelijk kloppen de voorspellingen en heb ik over een uur ook regen hier.

Het gaat hier nu wel hard waaien. Kan echt niet slapen terwijl ik daar meestal niet zo’n last van heb :frowning:

Vind dat geluid van de wind ook irritant en mijn luxaflex klappert maar om het raam nou dicht te doen :roll_eyes:

Fel onweer hierzo, lekker fris die wind :slight_smile::ok_hand:t2: Super veel bliksem en donder na elkaar, nog nooit meegemaakt dit :no_mouth:

1 like

Het onweert olee olee :grin: .

STOOOORRUUUUUUUMMMMMM

2 likes

:cry: Hier is niks. Geen regen, geen storm, geen onweer.

Jaaaaa heerlijk, eindelijk!

Jaa omg ik ben net gewoon buiten in de regen gaan staan (maar snel naar binnen want hele harde onweer :see_no_evil: haha)

5 likes

Ik woon dus precies op de plek waar het onweer en regen net langs af gaat.

Gvd.

1 like

Ik wilde ramen lekker openlaten, zodat het binnen wat af zou koelen vannacht. Gaat het ineens kei hard waaien. Nu toch maar dichtgedaan.
Al mag ik niet klagen volgens mij, want we zitten niet eens in de ‘buien’. Volgens mij is het op sommige plekken echt heel slecht momenteel?

Onweer! Ik lig bij de balkondeur, binnen deze keer! Heerlijk

Ik wil het liefst al m’n ramen nu open gooien maar ik weet helemaal niet of dat wel kan/verstandig is met onweer?

Wel eindelijk koele lucht ik ben zo gelukkig :heart:

Hier dezelfde situatie, zoooo fijn. So happy.

1 like

Hier waait het nu ook redelijk hard. Wel wat druppels maar in buienradar is het bijgesteld naar matige regen. Temperatuur is nog 24 °c

Wauw het blijft maar weerlichten hier. Het waait eindelijk dus ik wil mijn raam eigenlijk niet dicht doen, maar dit is bijna een beetje eng.

Ik ben nu om 3 uur ‘s nachts doorweekt omdat ik de kussens van mn tuinbank naar binnen ging halen. Was nog geen 10 seconden buiten, maar wel helemaal nat. Wel lekker verkoelend :roflmao:

2 likes

Ik ben bang voor onweer en er komen zwarte vlekken aan. Iemamd uit zuiden die het nu al ervaart? Hagelt het ook?

Ohh het is zo lekker koel buiten. Het ruikt ook heerlijk. Alsof er weer zuurstof in de lucht zit.

1 like