In de woonkamer nog 29 graden toen ik wegging naar werk maar dat zal vandaag wel afkoelen. Wat een heerlijk temperatuurtje nu!
Wat een regen vannacht.
Hier was amper onweer en wind (zelf niets gehoord overigens) 
Het is nu echt heerlijk buiten!
godver ben door het onweer heen geslapen, ging hier echt tekeer zegt mn vriend.
Dit was echt de slechtste nacht tot nu toe. Ondanks de regen is het helemaal niet afgekoeld. Heb midden in de nacht toch maar de ventilator aan gedaan maar nu doet alles pijn. Hoop dat het vandaag een beetje afkoelt in m’n huis 
Ik had net de ramen open en toen was het afgekoeld naar 27,5, nu weer dichtgedaan en een vijf minuten later is het weer 28? Die hitte blijft echt hangen dat is niet normaal. Ik ben lekker naar buiten, doei.
Zoals gewoonlijk heb ik ook weer door het onweer geen geslapen.
Ik sta steeds slechter op doordat het steeds later licht wordt
ik kan niet met wintertijd, nu al niet
Ik vind het inderdaad ook nog best benauwd (ook midden).
Helaas, ik wil ook koelte
Geen regen geen koelte niks, behalve hoofdpijn 
Ik word nu gewoon wakker omdat het heerlijk waait door het huis. Ik had het gewoon koud!
Ik heb een lange broek aan vandaag woehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Het is zo benauwd hier!!
Nou vanmorgen waaide het even, nu is het alweer fucking benauwd en 26,5 graden binnen. Echt hou op met meeeeeeee
Ik lig ook alweer voor de ventilator 
Het waait hier echt hard, en het is ook maar 22 graden! Vrijdag wordt het volgens de verwachtingen 19, kan niet wachten. Jammer dat er zondag nog een warme dag tussen zit.
Ik zit te werken maar heb net het raam dicht gedaan omdat ik het te koud vond.
TE KOUD! wat is dit
In huis is het echt nog klef benauwd 
Hier waait het best hard, dus nog geen last van zweetplekken. Hopelijk blijft het zo