Klaag hier over het weer

Ik wilde ramen lekker openlaten, zodat het binnen wat af zou koelen vannacht. Gaat het ineens kei hard waaien. Nu toch maar dichtgedaan.
Al mag ik niet klagen volgens mij, want we zitten niet eens in de ‘buien’. Volgens mij is het op sommige plekken echt heel slecht momenteel?

Onweer! Ik lig bij de balkondeur, binnen deze keer! Heerlijk

Ik wil het liefst al m’n ramen nu open gooien maar ik weet helemaal niet of dat wel kan/verstandig is met onweer?

Wel eindelijk koele lucht ik ben zo gelukkig :heart:

Hier dezelfde situatie, zoooo fijn. So happy.

1 like

Hier waait het nu ook redelijk hard. Wel wat druppels maar in buienradar is het bijgesteld naar matige regen. Temperatuur is nog 24 °c

Wauw het blijft maar weerlichten hier. Het waait eindelijk dus ik wil mijn raam eigenlijk niet dicht doen, maar dit is bijna een beetje eng.

Ik ben nu om 3 uur ‘s nachts doorweekt omdat ik de kussens van mn tuinbank naar binnen ging halen. Was nog geen 10 seconden buiten, maar wel helemaal nat. Wel lekker verkoelend :roflmao:

2 likes

Ik ben bang voor onweer en er komen zwarte vlekken aan. Iemamd uit zuiden die het nu al ervaart? Hagelt het ook?

Het bleef maar warm bij ons in de slaapkamer ughh. En het dakraam kon niet meer wijd open want dan kwam er regen binnen maar afkoelen ho maar

Ohh het is zo lekker koel buiten. Het ruikt ook heerlijk. Alsof er weer zuurstof in de lucht zit.

1 like

Even niks te klagen. Lekkere bui met onweer gehad dus zelfs hier in t zuiden is er weer wat zuurstof! We kunnen beneden in ons huis slecht luchten omdat er aan de voorkant niets open kan…dus in de woonkamer is t wel nog 28 graden.

In de woonkamer nog 29 graden toen ik wegging naar werk maar dat zal vandaag wel afkoelen. Wat een heerlijk temperatuurtje nu!

Wat een regen vannacht.

Hier was amper onweer en wind (zelf niets gehoord overigens) :frowning_face:

Het is nu echt heerlijk buiten!

Waar wonen jullie allemaal want hier in het midden van het land is het gewoon nog benauwd en warm :cry: een spijkerbroek moet ik echt niet aan dénken

2 likes

godver ben door het onweer heen geslapen, ging hier echt tekeer zegt mn vriend.

Dit was echt de slechtste nacht tot nu toe. Ondanks de regen is het helemaal niet afgekoeld. Heb midden in de nacht toch maar de ventilator aan gedaan maar nu doet alles pijn. Hoop dat het vandaag een beetje afkoelt in m’n huis :angry:

Ik had net de ramen open en toen was het afgekoeld naar 27,5, nu weer dichtgedaan en een vijf minuten later is het weer 28? Die hitte blijft echt hangen dat is niet normaal. Ik ben lekker naar buiten, doei.

1 like

Zoals gewoonlijk heb ik ook weer door het onweer geen geslapen.