Klaag hier over het weer

Ik sta steeds slechter op doordat het steeds later licht wordt :frowning: ik kan niet met wintertijd, nu al niet

Ik vind het inderdaad ook nog best benauwd (ook midden). :frowning_face: Helaas, ik wil ook koelte

Geen regen geen koelte niks, behalve hoofdpijn :sob:

Ik word nu gewoon wakker omdat het heerlijk waait door het huis. Ik had het gewoon koud!

2 likes

Ik heb een lange broek aan vandaag woehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

8 likes

Het is zo benauwd hier!!

Nou vanmorgen waaide het even, nu is het alweer fucking benauwd en 26,5 graden binnen. Echt hou op met meeeeeeee

Ik lig ook alweer voor de ventilator :joy:

Het waait hier echt hard, en het is ook maar 22 graden! Vrijdag wordt het volgens de verwachtingen 19, kan niet wachten. Jammer dat er zondag nog een warme dag tussen zit.

1 like

Ik zit te werken maar heb net het raam dicht gedaan omdat ik het te koud vond. :scream: TE KOUD! wat is dit

In huis is het echt nog klef benauwd :frowning:

Hier waait het best hard, dus nog geen last van zweetplekken. Hopelijk blijft het zo

1 like

22 graden buiten maar mijn kamer is nog steeds 29. :triumph:

Wie heeft er een iPhone en heeft ook door dat het weer van iPhone letterlijk altijd drie graden hoger is dan het weer van weeronline haha?

Ik hoorde om 01:30 wel het een en ander maar vooral regen ja

Ja ik vertrouw die app van iPhone zelf ook niet haha.

2 likes

Ik had het raam dicht willen doen voor ik in slaap viel maar lag al in coma voor ik dat kon doen. En er lag een deken in het kozijn zodat m’n raam niet dicht zou vallen en die is nu zeiknat door het onweer hahaha

Worth it though ik heb echt in weken niet zo lekker geslapen pfff

1 like

ik zie alleen maar donkere wolken als ik naar buiten kijk😍

2 likes

Geen klacht maar: wat een heeeerlijk weer!! Dit is perfect! Het waait best hard, af en toe het zonnetje erdoor en 25 graden​:raised_hands:t2:. Vanacht was er onweer, regen en wind en alle ramen open :ok_hand:t3:. Ik ben blij.

1 like

Dat zei mijn moeder inderdaad ook. Toch balen dat ik de regen gemist heb.