De wind, een letterlijk geschenk uit de hemel.
Noord-Limburg vind ik niet benauwd ATM, morgen gaat het regenen en onweren, ik denk dat ik dan anders piep
Mijn weer app zegt dat het morgen de hele dag gaat regenen. Zal wel niet maar lijkt me heerlijk.
Mijn lijf voelt gewoon lekker koel aan ipv vies plakkerig en zweterig ️
In huis koelt het wel maar langzaam af zeg. Overdag (toen zat alles wel dicht) maar 1 graad afgekoeld. Inmiddels staat alles al bijna 3 uur open en nu nog weer 1 graad afgekoeld. Nog steeds 27 graden hier dus
Ja bij mij gaat het ook mega traag. Echt per 3 uur 1 graad afkoelen. Dan ga je koken en zit die ene graad er meteen weer bij ik zat zelf te denken om de ventilator voor het raam te zetten. Dat hij de koude lucht aan trekt en dan naar binnen blaast. Haha
Pff ik vind het zowel buiten als binnen nog steeds benauwd hoor. Hopelijk morgen veel regen en afkoeling.
Ik ga dit ook proberen. Alle kleine beetjes helpen vast haha
Ohh chill hahah dat gaan we doen dan!
Dit heb ik net ook gedaan. In tien minuten van 28,5 naar 26,5 in huis
Woww chill, dat is wel echt veel in korte tijd!
De ventilator staat inmiddels aan! Zal later een update geven
Mijn huis is van 29 naar 24 graden gegaan. Had het net even koud. Dus ik vind het heerlijk.
Hmm een half graadje in een uur. Maar denk dat de ventilator net niet goed genoeg bij het raam staat. Het stopcontact zit net te ver weg helaas.
Doen maakt het extra leuk
In de ochtend ws gewoon droog!
CEEEEELEBRAATIONS
Ohh ik ga zo lekker slapen!!
Hopelijk is het bij jullie ook zo afgekoeld
Even geklaag over het frissere weer: ik had met een vriendin afgesproken om deze zomer vaker te sporten, hardlopen en zumbalesjes. Ik heb al meer dan een maand niet aan sport gedaan omdat het te warm was enzo. Maar nu is het wat koeler en moet ik een ander excuus gaan bedenken
Slaap nog steeds met de ventilator aan, het is boven in huis nog best benauwd