Klaag hier over het weer

Het is nog best wel warm maar in de ochtend is het buiten lekker fris! Toen ik opstond was het nog aan het schemeren dus het voelde opeens al herfstig!

de regen is al verdampt? ik word wakker met zon :sob:

Heerlijk onder mijn dekens geslapen vannacht.

4 likes

Ik heb een jasje mee! Maar ik vind het heerlijk. Kom maar door met die dikke regenbuien

3 likes

Heerlijke regen, hard onweer, donkere lucht, ik moet de lampen zelfs aandoen :heart_eyes:

3 likes

Hahaha, misschien dan ook een topic maken over hoe fijn het weer is :stuck_out_tongue_winking_eye:. Als we er straks aan gewend zijn, komt het vast wel weer.

Het mag van mij hier nog wel wat kouder worden.

6 likes

Ik hoop vooral op geen regen hier tussen 10:30 -15:30. Vandaag geen zin in nat regenen :joy:

Nou dan nu nog een kwartier plaatselijk regen en dan van 4 tot 10 uur in de avond :sunglasses:

Ja, dan mag het :stuck_out_tongue: Van 4 tot 10.

We hebben een deal. Dan bel ik even mijn goede vriend Rán. Ik ben wel toe aan een stormachtig buitje. :star_struck:

1 like

ik heb het koud en vind dit helemaal kut. Terug met die warmte!

1 like

Het regent! Maar het is altijd nog 28 graden in huis.

Ik heb echt zin in een lekkere onweersbui. Misschien vanmiddag zo te zien. Tenzij het er weer net langs trekt…

Gloeiende gloeiende, wel dikke storm, maar geen onweer hier volgens de voorspelling.
Ik heb wel zin in wat onweer

hoop maar dat ze de dakgoten hebben leeggehaald

Ik heb een jurkje met een panty aan en ik heb het koud :cry:

Ik kom ook eindelijk dit topic binnen gestormd want mijn lekkere weer is voorbij. Ik moet weer een jas aan van de kou :unamused:. En overal staat de airco nog op standje vrieskist dus loop ik verdorie in een dikke trui :o_o:.

1 like

Het regent hier al bijna de hele dag. De schuifdeur naar buiten staat open en ik heb het koud.

Wow welk deel van ‘t land woon jij? De lucht is hier blauw…