Haha dan zal het hier over een paar uur wel tekeer gaan
Hier ging het net ook lekker los. Goddank was ik net klaar met werken
Ik baal van dit vieze weer
We hebben hier nu al voor de derde keer onweer en stort regen vandaag
nou buienradar klopt ook voor geen meter. Volgens de app is het hier aan het regenen, maar als ik buiten kijk zie ik niets.
Ik ben nog op werk en heb een jurkje aan met blote benen. Ik wil niet naar buiten want ik denk dat het gewoon koud is. Wel heb ik me voorbereid voor de regen want paraplu bij me maar ik verheug me nu al NIET op herfst.
Thank you god, I can breath again.
De temperatuur in ons appartement is gezakt van 34 naar 24 graden.
Hoop dat ik het nog kan laten zakken tot 20 graden.
Maar, dit is een klaagtopic dus:
Ik wil meer regen, meer onweer en dat het kouder wordt.
De hitte is hier gelukkig ook weer (even?) over. Tot deze zomer wist ik niet van mezelf dat ik zo’n seizoensmens ben, ik wil afwisseling. Het is hier (Noord-Frankrijk) een heerlijk druilerige dag, 17 graden, bewolkt en de hele dag regen en zo’n dag heeft me nog nooit zo gelukkig gemaakt, haha. Ik ga er intens van genieten .
oeps, was vergeten de ramen dicht te doen
Hier ook geen onweer, maar ik vind het wel behoorlijk fris (al is dat stiekem een ‘eindelijk!’)
Ik vind het dus niet genoeg regenen hier. Ik wil wel ff een stevige bui met onweer, maar tot nu toe alleen korte buitjes en miezer.
Hier was het net echt aan het gieten.
En vanavond gaat het stormen.
De kelder van mijn ouders is ondergelopen.
Stuurt ze foto’s: zie je heel droog een courgette en pak kattenbrokjes voorbij drijven.
Reactie moeder:
‘‘Ach ja, we moesten toch maar eens opruimen he.’’
hier wel maar ik had ze veel verder open dan een kier en zijn ook nog eens dakramen!
Is groen gras nog een pleonasme nu heel veel gras geel is
Ik hoop in ieder geval dat het nu weer groen wordt
Nu is het eindelijk koud (yeeh!). Weet ik niet meer wat ik aan moet
En alle mensen in korte broeken met mij
waarom kan het nooit normaal weer zijn
het is of tyfusheet of storm of de hele dag regen
nooit eens gewoon een week lekker 25 graden en zon
Ik hoor op de radio dat er vannacht windvlagen komen tot 110 km p/u maar ik kan op google weer zo snel niet hardere wind vinden dan 42 km p/u? Of is Google gewoon heel onbetrouwbaar
Wat een kut weer
Wow het waait hier ineens heel hard. Nu kan ik m’n ramen niet open laten staan