Klote wind. Had net van de week een tuinschilderij van een blije koe opgehangen, is ie er af gewaaid. Kan ook nooit gewoon ff normaal lekker weer zijn he.
Hahaha achter mijn huis hadden gister allemaal mensen tenten opgezet oo zoān grasveldje waar de kinderen gisteravond de HELE avond lawaai hebben lopen maken tot LAAAAT
Nu is een tent omgewaaid en kijk ik toe hoe ze achter de tent aan rennen
Karma bitchesssss
Edit;oja daarom kwam ik hier: het waait hier dus echt hard!
Ik kan eindelijk weer onder een dekentje liggen zonder me helemaal kapot te zweten.
Lange mouwen , heet. Korte mouwen , koud.
Raam dicht , heet . Raam open , KUT WIND.
Tot nu toe een beetje wind en wat regen helaas. Ik had mij op een echte storm verheugd, valt soort tegen.
Ik heb lekker sokken aan in bed
Ik ben zo blij dat het weer koel en minder zweterig is! Maar ik zit nu in een vakantiehuisje en ik vind het hier nu best koud. En ik vind het jammer dat we vandaag niet buiten konden zitten, en de hele dag regen en bewolking vind ik ook zo somberā¦
helemaal kletsnat geregend tot op mān ondergoed op de fiets terug!!!
maar vond het niet erg
had een regenjas
niet het goeie topic dus eigenlijk
Ach hier mag je toch gewoon over het weer in het algemeen klinken lijkt me? Hoop het wel althans. Ik heb genoeg te klagen met de kou.
Ik gister ook weer na maaaaaanden!
Gister werd aangegeven dat het de hele dag hier zou gaan regenen. Nu schijt de zon al sinds vanochtend .
Heb een jurkje met panty aan en een heerlijk wollen vest en I loooove it, zo gemist om dit soort kleding aan te hebben <3
Ik dacht, als ik op Google zoek is daar vast een plaatje van. En ja hoor.
Het huidige weer is dan ook wel een schijtbedoeling.
Ik heb het gewoon koud.
Waarom moet het gelijk weer zo hard waaien. ik kan de deuren niet tegenover elkaar open zetten want dan waaien mijn planten omver. En gisteravond waaide er ineens een stuk van iemands wegwerpbbq naar binnen. Kan niet het even normaal 20 graden zijn?
waarom zie ik zon, ga weg
Haha, elke keer als het heel kort schijnt hier denk ik rot op. Zit al helemaal aan de warme chocolademelk, heb niet veel te klagen voor de rest.
klinkt heerlijk!
Is het te vroeg om te klagen dat ik die kou al beu ben? Geef me toch maar zon en warmte (tot max 27 graag). Ik wil helemaal geen panty onder mān jurkje en ik wil helemaal heen lange broek aanš