Klaag hier over het weer

Ik ben echt verbaasd om al jullie berichten over de “kou” en zelfs wollen vesten :open_mouth: Is waar ik woon beide echt niet van toepassing en binnen is het ook nog steeds hartstikke warm :-1:

Ugh ben jaloers. Ik heb vanmorgen de kraan toch maar weer kouder moeten zetten, anders weer sauna-effect in de badkamer.

Hier is het trouwens nog altijd 25 graden binnen, hoe lang ik de vensters ook openzet … we komen wel van 28 graden, dus er is vooruitgang

Brrr

het lijkt wel herfst hier!

(ok dit is geen klacht. heb kaarsen aan en geniet vd regen)

4 likes

Het is hier flink aan het flitsen en donderen. Altijd beetje eng. Kan mij nog niet helemaal voorstellen dat het morgen lekker weer is

Het regent zo hard, bah. Heb meteen een herfstgevoel. Ik vind deze overgang wel erg abrupt!

1 like

Nog steeds geen onweer hier…
:slightly_frowning_face:

Heb ik eindelijk de perfecte zomergarderobe is het ineens weer koud. Ik vind het heerlijk hoor maar wat moet ik nu aan?!?

Oh heerlijk mn fleece pyjama aan, fleece deken erbij, kaarsjes aan, getik van de regen.

Ok dit kan beter in het herfsttopic haha

2 likes

Hellllllp aanstaande zondag weer 29 graden volle zon ROT OP TYF OP echt ik wil gewoon shoppen voor de herfst nu asjeblieehieeeeft :drooling_face::disappointed_relieved:

3 likes

Ik weet echt niet meer wat ik aan moet ik wil geen lange broeken! Ik heb eindelijk bruine benen ik wil die dingen showen! En ik heb blijkbaar een intense haat tegen al mijn spijkerbroeken ontwikkeld… en de enige dichte schoenen die ik aan wil zijn sneakers met een gat er in.

2 likes

even doorbijten? die hete dagen zijn doorbijten ja!!! fuck you

4 likes

Nee, niet weer :expressionless:

Je hoort me niet klagen over dat het is afgekoeld want ik vind temperaturen rond de 20 graden meer dan prima en heb afgelopen weken zo vaak gesmeekt om regen, maar gister ben ik 3 keer even snel de deur uit gegaan en (ondanks dat ik op buienradar had gecheckt) 3 keer helemaal tot aan mijn ondergoed zeiknat geregend. Na de 3e keer had ik toch wel een beetje moeite positief te blijven over de regen :sweat_smile: maargoed, vind deze temperatuur verder wel een stuk beter te handelen dan 30+ graden.

4 likes

Ik ben blij dat het is afgekoeld. Nu kan ik weer beter functioneren. Kon die hitte echt niet meer aan

4 likes

Hebben we eindelijk vakantie staan we op de camping is het kloteweer!!!’

Ik vind het vandaag juist weer erg benauwd :flushed:

1 like

Ik merk dat ik helemaal in de war raak van het weer. Dan is het wekenlang superheet, dan ineens weer koud, stormachtig met regen. En nu weer benauwderig warm.

Mee eens. Ik vond die hitte ook vreselijk. Ik ben blij dat het nu koeler is.

2 likes

Zelfde hier. Geef mij dit weer maar (al vind ik het nog wel een beetje benauwd hoor).

1 like