Klaag hier over het weer

Ja hier waar ik woon, ik woon dichtbij de plaats waar steeds de hoogste temperatuur gemeten wordt dus zal in de rest van het land wel weer niet zo zijn … maar hier wordt het gewoon drie dagen super zonnig en 26/27 graden.
Ik wil gewoon fucking herfst na 5 eeeenorm hete maanden.

2 likes

Dan zal het hier inderdaad wel een stuk koeler worden
Maar ik begrijp wel wat je bedoeld. Op een gegeven moment ben je echt klaar met de hitte en wil je gewoon koeler herfstweer.

Ik hoop niet dat we nog een nazomer krijgen. De herfst mag beginnen

Jeea eindelijk kan ik ook klagen. Ik vind het veeel te koud brr hoop op nog een goeie nazomer en weet niet hoe ik de donkere dagen moet gaan overleven

2 likes

HET WAAIT TE HARD

1 like

Zo, mijn plasje ook weer gedaan voor vandaag

3 likes

Ik wil wel mooi weer van 7 september tot 2 oktober want dan heb ik vakantie en blijf in eigen land!!!

2 likes

Ik ben vrijdag echt helemaal zeiknat geregend toen ik naar het voetbal was. Echt tot op mijn ondergoed. En ik heb er zo van genoten. Werd helemaal gelukkig door die hoosbui,

1 like

Nou inderdaad! Ik heb wel weer zin het herfstige weer, maar dan alleen als ik verder de deur niet uit moet. En nu nog even niet… Die 30 graden ben ik wel klaar mee, maar geef mij maar gewoon nog even een poosje 20 graden, zonnetje, heerlijk!

Ik heb het ijskoud.

1 like

Kijk nu al op tegen de winter… brrr😩

Gisternacht gingen mijn vriend en ik een stukje fietsen om Pokémon go te spelen. 10 graden ofzo was het? Ik heb bij terugkomst 15 minuten onder de douche gestaan om me op te warmen, heel mijn voeten en handen tintelden en mijn knieën werden bijna zwart bij het opwarmen, zo koud had ik het.

De dagen zijn alweer een stuk korter, baal daar wel van :frowning:

1 like

Vanochtend liep ik de deur uit (rond half 7) het was gewoon benauwd/warm. Dus ik had een dun parkajasje mee. Vervolgens de hele dag rillend koud gehad omdat het plots ene paar graden kouder was? Zo raar weet nu steeds niet wat ik aan moet trekken

Er komt nog een beetje (na)zomer :tada:

4 likes

Jippieee

1 like

Ik ging net buiten een rondje lopen. Vest en regenjas aan. Nou bloedheet, kon met vest en jas weer uitdoen.

Heb een vest aan omdat de airco op kantoor nog steeds goed staat te blazen.

optyfen met je zon heel gauw :weary:

8 likes

Op vakantie was het 34 graden (gevoelstemperatuur 39) en ik werd gek van de hitte. Nu ben ik weer in Nederland en hier is het te koud :frowning:

Ik heb het ijskoud terwijl ik een flanellen blouse aanheb en een lange broek.

Ah yeah… net nu ik een weekje op vakantie ga in Nederland wordt het nog mooi nazomerweer.
Sorry dat ik niks te klagen heb.

1 like