Ik word helemaal leip van de muggen. Ik krab echt al dagenlang steeds mijn voeten kapot omdat ze mij stiekem prikken.
En nu graag de komende 3 weken 25 graden met zonnetje dankuu
Ik weet gewoon niet wat ik aan moet vandaag? Ik ga straks de stad in maar vind t niet echt warm buiten. Het helpt ook niet dat ik jeans echt niet lekker vind zitten.
Tering man ik klaag niet eens echt over het weer (want prima dat het even minder is, ik slaap goed, ik klaag niet)
Maar dat die fucking airco nog steeds op - 3 moet hier op kantoor dat begrijp ik niet.
30 graden? Waar??
Mijn eerste reactie was woohoo! Toen realiseerde ik me dat dit niet het topic hiervoor was.
ik heb van binnen een vreugdedansje gedaan haha
In mijn huis koelt het niet echt af. Fijn dat het zo lekker geisoleerd is dat het de warmte vasthoud maar 25 graden vind ik nog steeds teveel
Ik heb alweer twee nachten slecht geslapen hoor, heet. 28 graden. Geen wind, het koelt binnen niet af. Laat het weekend maar komen!!
Het regent al sinds gisteravond, heerlijk! Heb het nu mijn badjas aan omdat ik het gewoon koud heb. Ondanks dat het binnen 25 graden is. Keek zojuist uit het raam zie ik dat men verder op hun verwarming al heeft aan staan .
Man het regent al bijna twaalf uur lang ofzo. Pff kappen
Nu fijn elke dag 20-22 graden en weg met die brandende zon, kijk ik vooruit, wordt het 4 en 5 september gewoon Weeeeeeeeeeeer 27 graden met volle zon echt raap me fucking op
Wanneer stopt het écht? Dat we een dalende lijn zien? Dat we echt truien aan kunnen?
Noooo… 27 graden? Daar heb ik echt geen zin in hoor.
Ja hier waar ik woon, ik woon dichtbij de plaats waar steeds de hoogste temperatuur gemeten wordt dus zal in de rest van het land wel weer niet zo zijn … maar hier wordt het gewoon drie dagen super zonnig en 26/27 graden.
Ik wil gewoon fucking herfst na 5 eeeenorm hete maanden.
Dan zal het hier inderdaad wel een stuk koeler worden
Maar ik begrijp wel wat je bedoeld. Op een gegeven moment ben je echt klaar met de hitte en wil je gewoon koeler herfstweer.
Ik hoop niet dat we nog een nazomer krijgen. De herfst mag beginnen
Jeea eindelijk kan ik ook klagen. Ik vind het veeel te koud brr hoop op nog een goeie nazomer en weet niet hoe ik de donkere dagen moet gaan overleven
HET WAAIT TE HARD
Zo, mijn plasje ook weer gedaan voor vandaag
Ik wil wel mooi weer van 7 september tot 2 oktober want dan heb ik vakantie en blijf in eigen land!!!